Aha Oki. Har dere mulighet å vara hjemma tills SFO oppstartJa. Jan har hatt ferie i to uler nå. Barnehagen han gikk i er lagt ned nå før sommeren, så nå er det ferie helt fram til SFO oppstart i august.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha Oki. Har dere mulighet å vara hjemma tills SFO oppstartJa. Jan har hatt ferie i to uler nå. Barnehagen han gikk i er lagt ned nå før sommeren, så nå er det ferie helt fram til SFO oppstart i august.
Ja siden jeg er sykemeldt så har det løst seg med at han er hjemme med meg. Men hvis ikke, vet jeg ikke hva vi hadde gjortAha Oki. Har dere mulighet å vara hjemma tills SFO oppstart
Gratulerer!!utålmodig liten frøken som ville treffe mammaen sin
![]()
Ja men då passet det bra att du kan vara hjemma med hanJa siden jeg er sykemeldt så har det løst seg med at han er hjemme med meg. Men hvis ikke, vet jeg ikke hva vi hadde gjort![]()
Innmari trøtt idag, så får se om det skjer noen ting som helst.. Blir vel å duppe av foran TVen tenker jegder da?
Gratulerer nyt tiden![]()
Linnea Jeanett er kommet til verdenI uke 36+4 lot hun ikke lenger vente på seg og ville til verden
Selvfølgelig storforelska i den nydelige jenta vår. For en følelse å bli mamma
❤❤❤
Hektiskt med gull værd detTakkDet skal vi virkelig gjøre. Ny hverdag, hektisk men spennende
![]()
Har dere bestemmt navn?Det er det![]()
Nei ikke så rotete sånn egentlig, bare i kasseneEr det rotete der?!![]()
Nei det er jo bare dumt å gjøreSliten nå.
Var ikke så mye interessant på Havaristen denne gang annet enn utrolige mengder godteri..
Gidder ikke kjøpe det vi til vanlig ikke bruker bare fordi det er veldig billig
Han er vel det, vi har hedligvis noen som følger listen.Så heldig han er![]()
Så utrolig kjip du er da!Ellers takk![]()
Jeg og mannen skal spise hamburgertallerken, ellers ingentingSkjer ikveld da?![]()
Blåser her også nåIkke verstHer var det dint en liten periode på dagen, og så skya det over igjen, og blåser veldig!
Ser du var snill og ikke sendte detSå utrolig kjip du er da!