Inne.Hva skal du til med i regnværet?
Vaske klær, rydde og vaske gjesterommet, rydde og vaske badet, brette tørre klær, ta ut søppel og papir fra flere steder i huset, skifte på senga...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Inne.Hva skal du til med i regnværet?
Mhm det har jeg også funnet ut!Hehe, best med en mellomting![]()
Den er utrolig godSteike.den må være veldig god!
Det er gøy også altså, men jeg vil ha alt matchet og dablir det litt ekstra ut av detJa, er vel kanskje det
Har ikke kommet så langt jeg enda![]()
Ja, det var godt med søvn i nattSå bra da![]()
Nei han blir 9 år. !Lykke til med det
Er det 10 år han blir?
Men ikke nå som jeg vil ha tilbud på det.Ingen anelse...synes det er tilbud flere steder hele året jeg![]()
Jeg synes det er veldig godt for tidenDet har jeg liksom ikke fãtt helt sansen for. Glad i egg sånn ellers da![]()
Ja å det var jo skikkelig overaskendeVirker som om det har roet seg veldig etter hektiske første dager av måneden![]()
Vi har vært på badeland, nå har kengubarnet besøk av en kompisHeisannHva gjør dere idag? Jeg og kidden har vært ute og gjort noen ærender, nå er vi bare hjemme
Innmari trøtt idag, sovet dårlig i natt pga varme og fuktig luft ute. Kjenner det hadde vært godt med en blund gitt!
Det er gøy også altså, men jeg vil ha alt matchet og dablir det litt ekstra ut av det![]()
I år blir det nok fotballtema på den ene hvertfallJa, da blir det mer arbeidnoe spesielt tema?
alltid greit med nok plassGleder meg til å få større plass![]()
Ble visst noen timer på øye, men nå er husvasken tatt, og ukesmenyen er laget og handle liste er satt opp![]()
Kunne ikke akkurat bli noe annetSå gøy da![]()