Spent på hva kvelden bringer. Jentungen har våknet![]()
Kjipt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spent på hva kvelden bringer. Jentungen har våknet![]()
Æsj da, sliter hun med søvnen???Spent på hva kvelden bringer. Jentungen har våknet![]()
Ja, skulle jo detKjipt.Vi skulle jo legge oss tidlig?
![]()
Har hatt vondt i magen noen dager og nå hoster hun veldigÆsj da, sliter hun med søvnen???
Her går det mer i "fotb???? hva er det for noe?"Hehe...er ikke det vanlig hos dere?![]()
Så deilig daJa! Vi dro fra festen 22.15 tror jeg og hun var våken hele veien hjem. Skikkelig gira etter kaker, kjeks og brussov til 9.15 i dag. Er første gang jeg har stått opp før henne tror jeg
![]()
Godt å høreHun sovnet etter en god stund... Sover enda.. Heldigvis![]()
Bra at glimt-fanen i han har våkna da!Mannen min som ikke har noe forhold til fotball i det hele tatt sitter og gauler til TV'n med eldsten på fanget
Ja, var det da... Men så burde hun ha skjønt at hun måtte melde i fra på forhånd... Men nå har hun forhåpentligvis lærtHaha, ja, og så må man bare bite i seg raseriet... De mente jo ikke å vekke ungen. (Det hjelper jo oss lite!!)
Ja, skulle jo det
Nå får jeg ikke gått på badet![]()
Synes du ikke jeg er vettug eller?!Hurra for fortballsnakk! Endelig noen vettuge her inne![]()
Mannen min som ikke har noe forhold til fotball i det hele tatt sitter og gauler til TV'n med eldsten på fanget
Måtte en seier over RBK på Aspmyra til da med andre ordBra at glimt-fanen i han har våkna da!![]()
Huff da...håper det går overHar hatt vondt i magen noen dager og nå hoster hun veldig![]()
Sikkert ikke like ille som mannen min sine!Æsj Miley sine fiser lukter død![]()

Haha...samme som herHer går det mer i "fotb???? hva er det for noe?"
Hehe, ja. Skulle bare ønske hun viste oss det litt oftereSå deilig dagodt de små viser at de virkelig kan sove innimellom
![]()
Hehe...lukk nesaÆsj Miley sine fiser lukter død![]()
Måtte le, han brukte noen ord han ikke skulle.Bra at glimt-fanen i han har våkna da!![]()