Skravletråd Juli.

For hun hadde ikke hørt noe, men vi avtalte.

Jeg bruker de posene fra nescafe
Det er litt kjedelig da. Håper dere får det til en annen dag :)

Så sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...

Så sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...
Det var litt lang tid. Håper de sovner snart :)

Hei:) Åh, ikke orka å skravla no i dag heller jeg.. Får tid til litt nå kanskje, men spørs om jeg sovner snart:p

Du har all min medfølelse! Vet godt hvordan det er. Får lyst til å rive hodet av folk som vekker ungene. :P
Åååh, ja! Hun skulle bare innom for å levere noen nøkler og hente bensinkortet. Det første hun sier når jeg åpner døra er "vekket jeg H?" Jeg svarer jo "neida, tror det gikk....." Blir avbrutt av gråt... Takk skal du f... Meg ha :p

Får håpe de sovner snart. Rart hvordan ting tar tid noen ganger...

Åååh, ja! Hun skulle bare innom for å levere noen nøkler og hente bensinkortet. Det første hun sier når jeg åpner døra er "vekket jeg H?" Jeg svarer jo "neida, tror det gikk....." Blir avbrutt av gråt... Takk skal du f... Meg ha :p
Å neeeeii... Sååå irriterende!!

Vi grillet hamburgere i dag :)

Ja, skal bli så deilig! Var i 50 årslag i går kveld og føttene mine verket og hovnet selvfølgelig opp igjen :p MEN siden snuppa ikke sovnet før nærmere 23 (uuups) så sov hun hele natten i egen seng :D tok på å være med på fest, for hun har ikke sovet natten igjennom siden august i fjor :p
Hehe...slitsomt å feste ja:P deilig at hun sov bra!

Back
Topp