Nugatti er bestNugatti <3 Det er godt, uansett hva Helstrøm sier, hehe. En skive med nugatti og et glass melk er herlig.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nugatti er bestNugatti <3 Det er godt, uansett hva Helstrøm sier, hehe. En skive med nugatti og et glass melk er herlig.![]()
Nugatti <3 Det er godt, uansett hva Helstrøm sier, hehe. En skive med nugatti og et glass melk er herlig.![]()
Okei. Ja, den var ganske tykk så jegLitt langdryg synes jeg
Ja 590 sider..Okei. Ja, den var ganske tykk så jeg![]()
Tror jeg sparer den litt. Skal ta med meg pocket på ferieJa 590 sider..
For hun hadde ikke hørt noe, men vi avtalte.Hvorfor kom hun ikke da?
Nam, iskaffehar du en god oppskrift eller?
Det er litt kjedelig da. Håper dere får det til en annen dagFor hun hadde ikke hørt noe, men vi avtalte.
Jeg bruker de posene fra nescafe
Det var litt lang tid. Håper de sovner snartSå sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...
Åååh, ja! Hun skulle bare innom for å levere noen nøkler og hente bensinkortet. Det første hun sier når jeg åpner døra er "vekket jeg H?" Jeg svarer jo "neida, tror det gikk....." Blir avbrutt av gråt... Takk skal du f... Meg haDu har all min medfølelse! Vet godt hvordan det er. Får lyst til å rive hodet av folk som vekker ungene.![]()
Jeg har nettopp spist brødskive med nugatti selvNamville jeg også ha, men er tom for melk!
Fant brødskive med nugatti da![]()
Ja vi gjør sikkert detDet er litt kjedelig da. Håper dere får det til en annen dag![]()
Deilig på nystekt brødNugatti er best![]()
Akkurat jaGrillet ytrefile av lam og pølser samt strimlet potet med urter og sopp fylt med urter og mais kolber
Får håpe de sovner snart. Rart hvordan ting tar tid noen ganger...Så sitter man atter en gang noe senere enn planlagt og venter på at det skal bli stille på barnerommet. Det var jo ikke helt etter min plan at det skulle ta en time å spise kveldsmat...
Å neeeeii... Sååå irriterende!!Åååh, ja! Hun skulle bare innom for å levere noen nøkler og hente bensinkortet. Det første hun sier når jeg åpner døra er "vekket jeg H?" Jeg svarer jo "neida, tror det gikk....." Blir avbrutt av gråt... Takk skal du f... Meg ha![]()
Meldt skikkelig møkkavær framover her ogsåHer sitter gutta og spiser kvelds, mens jeg nyter siste rest av sol. I følge værmeldingen skal bikinien få hvilt seg lenge fremover...![]()
Jeg har nettopp spist brødskive med nugatti selvhaha! Naaam
![]()
Hehe...slitsomt å feste jaVi grillet hamburgere i dag![]()
Ja, skal bli så deilig! Var i 50 årslag i går kveld og føttene mine verket og hovnet selvfølgelig opp igjenMEN siden snuppa ikke sovnet før nærmere 23 (uuups) så sov hun hele natten i egen seng
tok på å være med på fest, for hun har ikke sovet natten igjennom siden august i fjor
![]()