Har en man men han e ikkje noet å ha i kjøkken .
Hehehe, skjønner.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en man men han e ikkje noet å ha i kjøkken .
Ikke om det er 3 eller 4 hjul heller?
Hva da?Jøss, hadde visst noen krav alikevel![]()
Vil ha en som er med både bag & sportsdel..og som kan ha sportsdelen/sittedelen begge veier..
Gjerne en som kan bli litt liten sammenlagt siden vi har liten bil, men får vel ta med ut fra butikken å prøve i bilen
Helst 4 hjulog god å trille på grus...
Hva da?
Fant veldig mye.Flinke dere er
Håper dere fant masse fine blomster!
Aha det nnlegget så jeg ikke. D er det bare å lete datil vogn
Jeg derimot klarer ikke å sitte stilleDet er så tiltak å gjøre noe i dag![]()
Aha det nnlegget så jeg ikke. D er det bare å lete da
Hehe men snill svigermor da. Du får kikke litt på nett i kveld.Ja, skal treffe svigermor allerede imorgen for å lete
Hu har det travlere enn meg jo![]()
Hehe men snill svigermor da. Du får kikke litt på nett i kveld.
Heldigvis har vi vært temmelig rolig. Prøvde på en dupp, men det ble det ikkeDet skjønner jeg
Håper du får slappet av masse idag!
Ja, det gjorde faktisk detDet hjelper kanskje bare det å slappe av litt selv om en er våken.![]()
Det gjør det helt klart. Du har vel noen erfaringer fra bhg om hva som er grei t ogikke?Ja, veldig snill
Må nesten luske på nett, ja... Finne litt alternativer![]()
Det gjør det helt klart. Du har vel noen erfaringer fra bhg om hva som er grei t ogikke?
Greit å tenke pla i bil også ja. Jeg haddemange kriterier men gikk likevel på en smell...Har egentlig det.. Men usikker på hva som vil passe best i bilen og sånn.. Evt hvor mye jeg skal bry meg om str, har jo snakka om større bil etterhvert og![]()
Greit å tenke pla i bil også ja. Jeg haddemange kriterier men gikk likevel på en smell...
Og det er akkurat derfor jeg ikke ønsker meg innglassert balkong...Gosj...tenkte å sette meg ut i innglassingen litt. Helt til jeg fant ut at der er over 43 grader der ute
Drivhus.com
Og det er akkurat derfor jeg ikke ønsker meg innglassert balkong...