Har vært helt grei.Yes den har vært helt super til nå hvertfall.
Din da?
Veldig fornøyd med været, men har hatt litt mye vondt i hodet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har vært helt grei.Yes den har vært helt super til nå hvertfall.
Din da?
Haha...herlig irriterendeGod morgen ja. Her våkna jeg til mini som med sine fire tenner har begynt å skjære tenner. Jeg får frysninger i hele kroppen! Og han bare fortsetter og fortsetter
Oi, da må du snart komme igangSkal vaske ned badet, ta flere bilder av magen, hente hjem vogn, pakke fødebag ferdig pluss litt småting![]()
Godmorgon![]()
God ettermiddagGod morgen alle sammen
Oi, da må du snart komme igang![]()
Har du Sovit gott ?God ettermiddag![]()
Omg vilken snæll svigermor du harMå det
Plutselig vil svigermor kjøpe enda en vogn til oss og...så nå må jeg plutselig ut i vognjungelen...igjen![]()
Omg vilken snæll svigermor du har![]()
Æsj...sovet dårlig???Minst mulig planer her i dag. Sliten etter en dårlig natt :/
Herligt å få sova litt extra.God dagmannen var snill å tok snuppa i dag så jeg fikk sove
og endelig sov jeg godt for en gangs skyld
Planer for dagen ?
Ha en flott dag med alle gjøremålJeg skal sette på plassmøblene om det har tørket på terassen foran inngangspartiet, får besk etterhvrt, skal vaske ned vegger og rydde ut lekerogtømme filmrommet.
Har du en fra før av? Vilket merke?Ja, veldig snill
Men jeg vet ikke hva jeg skal velgehaha!
Så greitSå deilig da.
Har ingen planer.
Edit: jo! *skylder på anmetåke* skal spise middag hos svigers
Da må man nyte dagen idagUte og triller tur i sola. Så det var meldt regn i morgen så er vel bare å nyte det![]()
Elsker slike late dager hvor man tar alt på sparketDeilig med null planer![]()
Hei hei ja da nå ligger eg på sofan. 1 åringen sover og 3 Åringen kom onkelen å hæmta. HerligtHei og hopp, har alle en fin helg?
Har du en fra før av? Vilket merke?
Så deilig å få sove litt ekstraGod dagmannen var snill å tok snuppa i dag så jeg fikk sove
og endelig sov jeg godt for en gangs skyld
![]()
Planer for dagen ?