Oi, så artig med felles bursdagJaBare dumt min yngste bror ikke var i byen (han bor her egentlig), sp hadde vi bare tatt trippelfeiring å slått alt sammen. Begge brødrene mine har bursdag på samme dag så
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, så artig med felles bursdagJaBare dumt min yngste bror ikke var i byen (han bor her egentlig), sp hadde vi bare tatt trippelfeiring å slått alt sammen. Begge brødrene mine har bursdag på samme dag så
![]()
Den jeg fan tmanglet jo cdrom....
Bare å finne enJa de e min største ønskan akkurat nå. Behøver en Hemma
Det har jeg.lltid koselig med venninnebesøk
Blir du ikke fornøyd?Det ser sabla dårlig ut
Ja å det er dum for kengubarnetaah. ja, flere og flere pcer er jo uten cdrom nå for tiden.![]()
God kveldGod kveldser vg lista fra Stavanger jeg nå
![]()
Viktig med noen sånne kvelder innimellom jaSå bra
Ja, det er det absolutt. Hatt mye familiebesøk siste helgene, så kjenner jeg savner litt den venninnebesøkingenTa en kaffe og slarve i timesvis
![]()
Nei ingen av oss blri detBlir du ikke fornøyd?![]()
Oi, så artig med felles bursdag![]()
Med hva Da ?Nei ingen av oss blri det![]()
Like it.. Ja takk de kan me gjør. Har du stort hus??Skal vi spleise på ei? Kjenner det hadde virkelig vært greit med det her også![]()
VG lista Stavanger?God kveldser vg lista fra Stavanger jeg nå
![]()
Uff ja då gir eg vekk Min senebetennelse og Mina hænder som domnar bort. Blir gal.Vondt øre gis bort til førstemann som vil ha
Laptopene vi finnerMed hva Da ?
Viktig med noen sånne kvelder innimellom ja![]()
Da beholder jeg øret. Var stt ut av betennelse i skulderen i flere år, det vil jeg aldri mer haUff ja då gir eg vekk Min senebetennelse og Mina hænder som domnar bort. Blir gal.
Ja får detta det på ønskelisten . Smiska litt me mannen. Han som ska betalaBare å finne en
Jeg er avhengig![]()
Så kjipt daNei ingen av oss blri det![]()