Kort?Ååååå! Nå kom jeg på at imorgen skal jeg endelig klippe meg!Dobbel-hurra!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kort?Ååååå! Nå kom jeg på at imorgen skal jeg endelig klippe meg!Dobbel-hurra!!
Den er helt greiJa, blir kanskje litt det samme. Er den bra så langt?![]()
Hyggelig å bidra, hihiJøss, da lærte jeg noe nytt idag![]()
Aha Oki selges den i vanliga butik ?Det er 'vanlig' ost, men laget av bøffelmelk.
Overraskende mye rart det er melk i ja!Ja, det er det. Finnes jo melk i nesten alt:/
Må i velassorterte dagligvarer da, slett ikke alle som har.Aha Oki selges den i vanliga butik ?
Kort?![]()
Har oppdaget det når vi må sjekke alt.Overraskende mye rart det er melk i ja!
Haha ja 1 år siden eh var hos frisør så eg må klippa noet en hel del . Men mitt hår væxer så fort.Hmm..tror ikke det
Mest for å klippe av det som er slitt, og fikse luggen. Er snart to år siden sisthaha
Det rare er at for ikke lenge siden ble jeg nesten uvel av å tenke på det fordi jeg var så lei, hehe.
Aha ska Googla å se bara før skoj skull.Må i velassorterte dagligvarer da, slett ikke alle som har.
Haha ja 1 år siden eh var hos frisør så eg må klippa noet en hel del . Men mitt hår væxer så fort.
Den smakar væl somVi har prøvd å grille pizza på sånn pizzasten på grillen idag, for første gang.
Det ble jo den diggeste sprøe bunnen ever. Det skal definitivt gjøres igjen![]()
Haha nei ikke ofta eg e hos frisør heller. Har en venninna som e frisør og.Vokser ganske fort her og.. Skulle egentlig klippe det ifjor, men da var hu venninna mi gravid, så hu orka ikke
Og sløv som jeg er, så gadd jeg ikke gå til en vanlig frisør heller![]()
Får gjøre der når barnet har kommetKanskje jeg blir flinkere på sikt
Må jo være ganske digg å bare ikke bry seg om alle andre... Men kjenner jeg ikke er helt der. Ihvertfall ikke nå som gravid![]()
Hehe...nei, har ikke glemt detKan ikke klage på det
Ikke lenge siden jeg brukte ullklær![]()