Den har jeg sett flere gangerHaha, den husker jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den har jeg sett flere gangerHaha, den husker jeg![]()
Nei, nettopp. Derfor har jeg bare kommet til å prøve litt bøffel. Og det gikk bra.
Hadde jeg ikke tenkt på, men skal jammen prøve detNei, nettopp. Derfor har jeg bare kommet til å prøve litt bøffel. Og det gikk bra.
Ohh imon så kjekt noen speciel Frisyr eller?Ååååå! Nå kom jeg på at imorgen skal jeg endelig klippe meg!Dobbel-hurra!!
Bøffel?? Finns det en ost søm heter så.Nei, nettopp. Derfor har jeg bare kommet til å prøve litt bøffel. Og det gikk bra.
Den har jeg sett flere ganger![]()
Ohh imon så kjekt noen speciel Frisyr eller?
Ekte mozzarella er på bøffelmelk faktiskBøffelost?
Aldri hørt om...![]()
Håper du tåler det også! Jeg savner ost sånn så er så glad jeg har funnet en delvis erstatning som smaker bra.Hadde jeg ikke tenkt på, men skal jammen prøve det![]()
Det er 'vanlig' ost, men laget av bøffelmelk.Bøffel?? Finns det en ost søm heter så.
Rørstad er jeg ikke helt sikker på.. Steigen er mitt absolutte favorittsted tror jeg. Vakkert til tusen!♥ Spesielt engeløya da, om du har vært der?Vært en liten tur i steigen ja. Min mor mener jeg har bodd der eller gått på skole i nærheten. hun er opprinnelig vokst opp på rørstad om du vet hvor det blir? så har vært mest i det området![]()
Det er ikke meg som ikke tåler, men jentungen. Hadde vært fint å funnet noe vi kan brukeHåper du tåler det også! Jeg savner ost sånn så er så glad jeg har funnet en delvis erstatning som smaker bra.
Da håper jeg hun tåler det. Enda verre når det er ungene kna jeg tenke meg.Det er ikke meg som ikke tåler, men jentungen. Hadde vært fint å funnet noe vi kan bruke![]()
Ja, det er det. Finnes jo melk i nesten alt:/Da håper jeg hun tåler det. Enda verre når det er ungene kna jeg tenke meg.
Ekte mozzarella er på bøffelmelk faktiskveldig godt på pizza f.eks.
Ikke jeg hellerBøffelost?
Aldri hørt om...![]()
Taco! Det kunne jeg spist flere dager i strekk![]()
Er litt som freaky friday. Der er det mor og datter da.
Jeg ogJeg elsker å bade!