Jepp, skal jobbeJentungen har akkurat lagt seg
Noen som har planer for kvelden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp, skal jobbeJentungen har akkurat lagt seg
Jada er hjemme igjen i sofaen nå å får hvilt. Skjønner jo at trykket har vært stort inni øret når det blir sånnSåpass! Går det bra?
Hvor langt opp bor du, om jeg tør spørre?![]()
Så flottFikk gjort litt![]()
Må se om jeg finner noe å glo påOkei. Får se om jeg skrur på tv i løpet av kvelden her også![]()
Mannen kommer snart hjem, så gir vi ungene kveldsmat og putter dem i seng, så er det vel noe generell rydding i huset, der trengs, til jeg kollapser på sofaen med litt bv til jeg legger meg.Jentungen har akkurat lagt seg
Aner ikke hva som er på tv i kveld. Pleier ikke være stort om sommeren.Må se om jeg finner noe å glo på
Ja, glad for det til tross...men guud så kjipe penger å bruke
Var i frisørsalongen til en venninne. Vet om en som skal få fin bursdagsgave neste ukeHvor i alle dager har du vært å gjort det?? Her betaler jeg 700 kun for klipp :O
Til du sovner antar jegTrøtt... Hvor lenge klarer jeg å holde meg våken idag da mon tro..?
Okei. Må ikke slite deg helt ut daMannen kommer snart hjem, så gir vi ungene kveldsmat og putter dem i seng, så er det vel noe generell rydding i huset, der trengs, til jeg kollapser på sofaen med litt bv til jeg legger meg.
Ja, det er detBare Kengu som har det travelt![]()
Har det ikke så varmt vi30+ har sjelden vært akkurat passe for meg uansett om jeg er gravid eller eihaha
Orker jo ingenting![]()
Var i frisørsalongen til en venninne. Vet om en som skal få fin bursdagsgave neste uke![]()
Er vel aldri noe på fredagerAner ikke hva som er på tv i kveld. Pleier ikke være stort om sommeren.
Ja det blir jo litt myeJada, bare litt slitsomt for se har så intense helger sammen, hele dagen, og en gang utpå søndagen ender det i tårer. Jeg tror se trenger litt pause fra hverandre, ikke fra frokost til legging hele helga. Men det går seg vel til.
Neida er ikke det!Ja, det er det