Ja veldig synlig og stygt. Stygge riper og lakk som er vekke.
Nei, bare stukket av...så grei var det menneske...
Fytti altså.. noen er så frekke!! :O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja veldig synlig og stygt. Stygge riper og lakk som er vekke.
Nei, bare stukket av...så grei var det menneske...
Ohh ja syns de e synd å la klæder ligge og slænga de nær
Noen annan kan bruka de.
Bra du som regel slipper unna det daNja... Når det gjelder insekter, edderkopper, tannleger, sprøyter osv er jeg det![]()
Ferdig med frisørbesøk, lunsj og bittelitt shopping. Fikk klippet, farget og stripet håret for kun 300 kr!hadde jeg absolutt ikke trodd.. Lommeboka ble veldig glad
![]()
Næmmen!!Ferdig med frisørbesøk, lunsj og bittelitt shopping. Fikk klippet, farget og stripet håret for kun 300 kr!hadde jeg absolutt ikke trodd.. Lommeboka ble veldig glad
![]()
Ja, ekstremt!!:/Fytti altså.. noen er så frekke!! :O
Jeg betalte 710 bare for klipp sistHvor i alle dager har du vært å gjort det?? Her betaler jeg 700 kun for klipp :O
Takk, nå er jeg ferdigAuch. Lykke til
Ja, ekstremt!!:/
Veldigt synd att de e sånn att folk ikkje legger igjen en lapp eller noet. Tur attVi må heldigvis ikke ut med mer enn 4000kr. Vi får også leiebil.
Tidenes størsteEn skikkelige skandale også
Alle babyer gjør ikke detJa men den sover mye
Gikk det bra?Takk, nå er jeg ferdig![]()
4000kr må vi ut med.får dere ordnet det på forsikringen da? Regner med egenandel men håper dt ordner seg!
Da skal jeg starte med detNoen mål må man ha her i livet![]()
Hehe...og plutselig er den borte igjen![]()
Måtte blitt førsteside i avisenTidenes største![]()
Jada,full forsikring heldigvis. Helt ny bil nesten så.Veldigt synd att de e sånn att folk ikkje legger igjen en lapp eller noet. Tur att
Du hade forsikring
For deg også vil jeg troFor deg blir det sikkert det