Ville vært skandaleÅ nei. Gud forby at det skjer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville vært skandaleÅ nei. Gud forby at det skjer
Regner jo med detKan bli opptatt nok da![]()
Jeg er forbanna!!!!Noen har kjørt i ene bilen vår!!![]()
Jada, men babyen blir jo her for alltid daJa men det er jo fort gjort
Mhm, helt umulig desverreÅ ja, vanskelig å si noe om hvem det var da![]()
Utrolig kjedelig for den som opplever detMhm, helt umulig desverre![]()
Så jeg ble jo klokere, for fikk viktig info...men kom ikke lenger i forhold til avgjørelsesånn settvar vekta vi og synes var grei på city crossen. Jeg klarte lett å bære den og håndtere den
Nei, men så dumt da.. Da er det visst bare å hive seg ut i vogn jungelen igjen..
![]()
Veldig. Nesten ny stasjonsvogn...yayy sier jeg bare..Uffda!
Dårlig gjort å bare stikke av!
:O Ble det store skader?? Fyttirakkern. Sa ikke vedkommende ifra engang??
Veldig. Nesten ny stasjonsvogn...yayy sier jeg bare..
Helt enomt. Heldigvis har vi beste forsikringsavtale...men likevel...blir jo en sum i egenandel.Utrolig kjedelig for den som opplever det![]()
mye skader og?
Ohh ja syns de e synd å la klæder ligge og slænga de nærSantFikk arve stellebord også, og bare der er en tusenlapp spart
Mye av klærne så lite brukt ut så passa bra å kunne overta de
Så fint av deg å gi det videre![]()
Uff då så Tråkigt nær de blir så. Vad må du betala i egen andel?Ja. Veldig godt synlig og stygt. Bakre bildør på en side. Og støtfanger. Store riper. Lakk vekke. Hakk. Ser jævlig ut!
Ja. Veldig godt synlig og stygt. Bakre bildør på en side. Og støtfanger. Store riper. Lakk vekke. Hakk. Ser jævlig ut!
Uff då så Tråkigt nær de blir så. Vad må du betala i egen andel?
JaFy så dårlig gjort![]()
Ja![]()
Takk gode gud for bra forsikringsavtale om ikke annet!!
Nja... Når det gjelder insekter, edderkopper, tannleger, sprøyter osv er jeg detHaha...du virker ikke pysete![]()
Jeg er forbanna!!!!Noen har kjørt i ene bilen vår!!![]()