Skravletråd Juli.

Så deilig, da. Ble det bading også? Jeg har vært på jobb i dag. Fikk et par timer i sola på formiddagen, da.
Hei :)
Jeg og vesla har vært i fjæra med ei venninne og to av hennes barn. :)

Kos med strandtur. :) Dro dere alle tre?
Så deilig med strandtur:)
Ja det var kjempedeilig :D jeg bada og så duppa jeg vesla litt, hun likte det veldig godt :)

Hørtes deilig ut :) nei mannen jobber så var bare oss 2

Ja det var kjempedeilig :D jeg bada og så duppa jeg vesla litt, hun likte det veldig godt :)

Hørtes deilig ut :) nei mannen jobber så var bare oss 2
Vi var også i sjøen ved hytta og duppet beina i går. Det var stas ;)

Er svigermor grei?

Veldig grei :) Og så er hun så glad i meg så er bare gøy å ha henne her :) Men hater følelsen av å måtte dele meg i flere nå som svigermor kommer, mamma og pappa kommer, pluss det er feiring av min bror i byen. så derfor jeg tenkte det kunne bli stress. Men hun hadde ikke tid likevel, så hun kommer neste helg til oss :)

Veldig grei :) Og så er hun så glad i meg så er bare gøy å ha henne her :) Men hater følelsen av å måtte dele meg i flere nå som svigermor kommer, mamma og pappa kommer, pluss det er feiring av min bror i byen. så derfor jeg tenkte det kunne bli stress. Men hun hadde ikke tid likevel, så hun kommer neste helg til oss :)
Så herlig med en sånn svgermor da :)

Så herlig med en sånn svgermor da :)

Absolutt :) Hun er jo også i ekstase over at hennes sønn og jeg skal få vårt første barn så hun blir bestemor igjen. så gøy når hun gleder seg så :) hun og min mor er visst gode venner også, så de snakker og møtes endel. Snakker om kommende babyen :p

Back
Topp