Da ble nok blomstene gladeer egentlig på vei i seng, men så begynte ylvis på tv
![]()
Begynt ny sesong eller sender de forrige på nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ble nok blomstene gladeer egentlig på vei i seng, men så begynte ylvis på tv
![]()
Det blir det sikkert daEneste dag jeg ikke har planer denne helga er uttpå søndagen, så da blir det vel tid til litt bv og skravling på sofaen![]()
Vil bare ha rundt tall nåJa, det sakket litt av da700 neste?
Så deilig, da. Ble det bading også? Jeg har vært på jobb i dag. Fikk et par timer i sola på formiddagen, da.
Hei![]()
Jeg og vesla har vært i fjæra med ei venninne og to av hennes barn.![]()
Kos med strandtur.Dro dere alle tre?
Ja det var kjempedeiligSå deilig med strandtur![]()
Det blir det sikkert da![]()
Høres ut som dere har kost dereJa det var kjempedeiligjeg bada og så duppa jeg vesla litt, hun likte det veldig godt
Hørtes deilig utnei mannen jobber så var bare oss 2
Sender alle sesongeneBegynt ny sesong eller sender de forrige på nytt?![]()
Ja. Sov så godt også for første gang på lenge, så gjorde ingenting å ligge litt ekstra![]()
Og det blir?Vil bare ha rundt tall nå
alltid greit å lde btteriene littsatser på detGreit å ligge på sofaen og lade batteriene med litt prating her inne
![]()
200 innleggOg det blir?
Vi var også i sjøen ved hytta og duppet beina i går. Det var stasJa det var kjempedeiligjeg bada og så duppa jeg vesla litt, hun likte det veldig godt
![]()
Er svigermor grei?
Så herlig med en sånn svgermor daVeldig greiOg så er hun så glad i meg så er bare gøy å ha henne her
Men hater følelsen av å måtte dele meg i flere nå som svigermor kommer, mamma og pappa kommer, pluss det er feiring av min bror i byen. så derfor jeg tenkte det kunne bli stress. Men hun hadde ikke tid likevel, så hun kommer neste helg til oss
![]()
Da såSender alle sesongenehver kveld klokken 23.30.
Godt jobba200 innlegg![]()
Så herlig med en sånn svgermor da![]()
Vi gjorde detHøres ut som dere har kost dere
Ja det var kjempedeiligjeg bada og så duppa jeg vesla litt, hun likte det veldig godt
![]()