Det går an å gjøre om på selv. Har med hvor mange innlegg pr side bare. Men er over 2000 innlegg ihvertfall![]()
Det er myyye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det går an å gjøre om på selv. Har med hvor mange innlegg pr side bare. Men er over 2000 innlegg ihvertfall![]()
Så deilig, da. Ble det bading også? Jeg har vært på jobb i dag. Fikk et par timer i sola på formiddagen, da.Heisannhva har dere gjort i dag ? Her ble det Strand tur
Koselig med familiebesøk da![]()
Tusen takk!Og god bedring til deg, får håpe du ikke blir plaga etterpå og!
Trenger ikke forandre nårman liker det sånnDet kan jeg likegreit![]()
Heisannhva har dere gjort i dag ? Her ble det Strand tur
Er svigermor grei?Ja, ber detsvigermor skulle egentlig også komme, og da bo hos oss i tillegg. Kjenner det kunne blitt stress, men samtidig dumt hun ikke kom for er jo koselig
![]()
Jeg mistet den etter desember husker jegMister alltid litt piffen etter en sånn innspurt![]()
Så deilig med strandturHeisannhva har dere gjort i dag ? Her ble det Strand tur
Sinnsykt mye spør du meg.Det er myyye![]()
Det enkle er ofte det besteNei, det er sant![]()
godt for blomstene å fålitt vann i denne varmenGo kvell . De var flera her inne enda. Nå har eg vart ute å vanna blomsterna. Herlig temperatur ute. Hoppas att me får en fin dag med sol imon![]()
Hehe, sein start på dagen kan være greit det![]()
Da ble nok blomstene gladeGo kvell . De var flera her inne enda. Nå har eg vart ute å vanna blomsterna. Herlig temperatur ute. Hoppas att me får en fin dag med sol imon![]()
Yes gjør nok det, vi har stort sett planer vi ogsåmen ikke denne helgen
Ja, det sakket litt av daNå gikk det tregt her inne. Spørs om jeg fårskravlet 25 innlegg til før leggetid da