God natt og sov godtDet betyr vel at det er på tide å gi seg.
God natt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God natt og sov godtDet betyr vel at det er på tide å gi seg.
God natt![]()
Det gjenstår å seDet er det nok![]()
Jeg tror nok det er sånn det er jaMange som skravler fra seg nå før dem skal ta ferie kanskje?
God natt!Da var det natta her! Gjøre meg klar for vasking i morra:/
Sov godt alle sammen![]()
Sov godt og god vaskingDa var det natta her! Gjøre meg klar for vasking i morra:/
Time will showDet gjenstår å se
Det skal jeg klare, jaDu greier nok målet likevel, hvis du går inn for det![]()
Sprs hva vi skal i helgen, men helgene bruker være stille her inne i grunnSkal prøve å titte litt innom, men blir nok ikke veldig mye tid på meg heller.
Samme her![]()
Yes det vil den helt klartTime will show![]()
Koselig med familiebesøk daRegner meg det blir litt mindre skravling i helga på meg da familie kommer til byen og vi feirer min brors 40 års dag. så får evt. Ta det igjen over helga om det blir labert fra meg de neste parr dagene![]()
Jeg henger meg nok på igjen jeg og innimellom, men akkurat nå kjenner jeg at jeg ble litt leiDet gjorde ikke jeg, derfor må jeg skravle mye dennemnd også
Sprs hva vi skal i helgen, men helgene bruker være stille her inne i grunn
Sånn er det innimellom, Har vært dt jeg også noen gangerJeg henger meg nok på igjen jeg og innimellom, men akkurat nå kjenner jeg at jeg ble litt lei
Så er innom innimellom ;-)
Da var det natta her! Gjøre meg klar for vasking i morra:/
Vurderte det sterkt idag. Ble halvveis slik da jeg ikke orka å forlate senga før klokka bikka 11![]()
Yes gjør nok det, vi har stort sett planer vi ogsåmen ikke denne helgenMerker fort helgene er mye mer stille. mange har vel helgeplaner og tiden går fort![]()
Mister alltid litt piffen etter en sånn innspurtSånn er det innimellom, Har vært dt jeg også noen ganger