Omvendt psykologi kalles det snuppaDu sa jo du var redd meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omvendt psykologi kalles det snuppaDu sa jo du var redd meg
Kan jeg aldri tenke meg at vi varHhe ja det var jo dere som var slemme mot meg
Ja, her er det mye gærne folk på en plass! Koselig det daEllers alt vel?
Så lenge jeg ikke nevner det så blir det min hemmelighetNei det er vel sant kanskje
Dessverre... Mulig jeg røper flere triks senere, men foreløpig holder jeg tett..Si det, si det, si det!
Hatt en fin dag på jobb?God kveld superdamer! Her skravles det fortsatt, ser jegakkurat kommet hjem fra jobb og nå blir det sofatjeneste resten av kvelden.
Ja men da er det selvsagt helt greit.Så lenge jeg ikke nevner det så blir det min hemmelighet![]()
Takk, det setter jeg pris på at du holder for deg selvSorry! Skal ikke fortelle alt annet du faktisk gjør mens du sitter på bv..
Bra strategi det!Nei, det går faktisk ikke. Når man er i flowsonen må man fortsette uten unødvendige stopp![]()
Hun venter hvertfall på noenJa, det kan du si..
Må innrømme noe... Jeg eier ikke en eneste kattså ingen fare
men tipper Ronja har noen...
Begynt å jobbe igjen?God kveld superdamer! Her skravles det fortsatt, ser jegakkurat kommet hjem fra jobb og nå blir det sofatjeneste resten av kvelden.
Mhm må jo være det vet duDu er så løsningsorientert du, Kengu![]()
HahaJa jeg kjenner henne veldi ggodt. Hun er papegøyen mn
Mulig jeg røper litt etterhvert...Jo klart du måfortelle
Jeg gir aldri opp1Makan, du gir ikke lett opp?!![]()
Ja, dem sier såDe gærne har det godthaha
Alt bra her. Vaaarmt i dagog jeg vil ha ut babyen min!!!
![]()
Velkommen hjem og hitGod kveld superdamer! Her skravles det fortsatt, ser jegakkurat kommet hjem fra jobb og nå blir det sofatjeneste resten av kvelden.
Når er termin igjen?De gærne har det godthaha
Alt bra her. Vaaarmt i dagog jeg vil ha ut babyen min!!!
![]()
Det er jeg ikke fan av !Omvendt psykologi kalles det snuppa![]()