Skravletråd Juli.

Vi har endelig gått til anskaffelse av trampoline. Stor stas! Skulle dra på hytta i morgen men det nektet eldste mann nå:)
Kult. Vi må få satt opp igjen vår snart. Trege med alt i år.

Så hyggelig da. Jeg med to gutter, finner super fine jente klær overalt :eek:

Ja, veldig:)<3
Hehe, kjedelig...men er da mye fint til gutter og, men gjerne ikke det utvalget. Har en gutt selv på 20mnd. Akkurat på ebay syns jeg det er finest til jenter iallefall:)

Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gå:( Jeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester:P

Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gå:( Jeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester:P
Tullehøne;) sånt straffer seg!

Tullehøne;) sånt straffer seg!
Problemet er jo at jeg alltid bare går på med optimisme og tro på at "dette går så bra så". Men så gjør det jo ofte ikke det da:P dårlig på å kjenne på egne begrensninger gitt.. Jaja. Nå er jeg sofaliggende. Det betyr bare en ting: skravling;)

Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gå:( Jeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester:p
Du må passe på deg selv

Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gå:( Jeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester:p
Høres ut som meg på slutten av svangerskapet...
Du må roe deg ned

Back
Topp