Lolo
Forumet er livet
Kult. Vi må få satt opp igjen vår snart. Trege med alt i år.Vi har endelig gått til anskaffelse av trampoline. Stor stas! Skulle dra på hytta i morgen men det nektet eldste mann nå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kult. Vi må få satt opp igjen vår snart. Trege med alt i år.Vi har endelig gått til anskaffelse av trampoline. Stor stas! Skulle dra på hytta i morgen men det nektet eldste mann nå![]()
Stakkar lille (og store!)Skjønner ikke hva som er galt meg U.
Han nekter å sove i dag.
Har ikke sovet mer enn korte lurer på maks 30 minutter siden kl 03:15 i morges, og vil ikke la seg legges nå
Så hyggelig da. Jeg med to gutter, finner super fine jente klær overalt![]()
Reiser sørover så satser på det![]()
Hvor er der?Kommer du hit så får du farge ihvertfall![]()
Endelig etter en time sovnet han.Stakkar lille (og store!)![]()
Krysser fingra! Han må jo være utslitt! Du også forresten.Endelig etter en time sovnet han.
Nå håper jeg bare han sover litt lenger enn 30 minutter
Ååh...så nusseligÅhhh neeeida...ingenting
![]()
![]()
![]()
Det kombinert med at jeg tror det er tenner på vei...Krysser fingra! Han må jo være utslitt! Du også forresten.
Det er ikke varmen som plager han da?
Ååh...så nusselig![]()
Hvor er der?reiser en tur til Horten først
![]()
Satser på dDa kjører du forbi meg, men blir garantert farge der og.
Hvorfor ikkeKanskje jeg får trimma litt jeg og![]()
Kjekt å kunne arve litt jaJa, hihi![]()
Skal ta en tur ut på garasjen etterpå å sjekke ka vi har av unisex klær. Vet vi har en del hvitt og grått![]()
TullehøneNår skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gåJeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester
![]()
Jente???Ja, hihi
Skal ta en tur ut på garasjen etterpå å sjekke ka vi har av unisex klær. Vet vi har en del hvitt og grått![]()
Problemet er jo at jeg alltid bare går på med optimisme og tro på at "dette går så bra så". Men så gjør det jo ofte ikke det daTullehønesånt straffer seg!
Du må passe på deg selvNår skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gåJeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester
![]()
Høres ut som meg på slutten av svangerskapet...Når skal jeg lære...? Vaska hele 1.etg idag jeg, og hatt gulvmatta ute på spyling, +vaska masse klær. Nå har jeg så vondt i bekkenet at jeg nesten ikke greier å gåJeg greier visst ikke gi opp drømmen om å være verdensmester
![]()