Ja, det gjør nok detKommer nok veldig an på forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det gjør nok detKommer nok veldig an på forumet
Veldig spesielt!Hehe, nei, var ikke det. Det regna faktisk! Litt spesielt.![]()
Jeg tror muligens man blir for kresen dessverre.Hehe, da såFår jo flere veldig grei pcer til rundt 4000. Om han er it-mann, så har han kanskje god peiling på hva som er bra? Eller er det nesten en ulempe, da man blir litt for kresen?
hehe
Jeg har vært påmange og trivdes med flere av de.Noen har jeg bare gløttet nnom og stukket like fort.Ja, det gjør nok det
Mhm ellers returneres den vel.Det er en fordel ja![]()
Jeg tror muligens man blir for kresen dessverre.
Tror jeg har funnet en nå, på tilbud.) Må bare høre med mannen når han kommerLykke til med valget iallefall
Du får holde utgikk i elkjøp og slike tilbudsaviser. Kanskje om en pc plutselig er på tilbud at valget blir lettere
![]()
kjipt at jeg ikke så det![]()
En dag igjen så er det ferie![]()
Tror jeg har funnet en nå, på tilbud.) Må bare høre med mannen når han kommer
Var litt lunken gitt, får se omjeg fårovertalt han..SåbraFår håpe han er enig, så slipper du å lete videre
![]()
Var litt lunken gitt, får se omjeg fårovertalt han..
Reiser sørover så satser på detDu får satse på at d blir finvær i helga også![]()
Skulle helst ha bestilt den denne uken.Så vrien daHar jo enda tid igjen før den må være i boks, så det går seg sikkert til
![]()
Skulle helst ha bestilt den denne uken.
Så herligEn stk meget fornøyd gutt jeg fikk bilde av nå, han hadde fått fotballkortpakke og i den fikk han favorittspilleren sin. Det ansiktet hans var rett og sltt ubetalelig.
Vi får se om han kan komme med noe bedreDa får du pushe litt på den du har sett på tilbud nå. Så kanskje han blir enig![]()
Yes , han har håpet lenge på å få det kortetSå herlig![]()
Vi får se om han kan komme med noe bedre
Da var han jo heldigYes , han har håpet lenge på å få det kortet