Blir koko av alle pc som finnes jeg. Godt det er litttid igjen før kb har bursdag
For mange typer/merker å velge mellom?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blir koko av alle pc som finnes jeg. Godt det er litttid igjen før kb har bursdag
Kanskje det var noen som spruta på deg?
Ja da burde han absolutt dra når det har så bra effektOppholder varer totalt i 3 uker, sp vi har jo diskutert muligheten om at jeg (og lille nå da) er med i kanskje to av de i allefall.
Han burde iallefall ta turen da etter de 3 ukene er han helt psoriasisfri i 7-12 måneder. Nå har han vært gjennom massevis av behandlinger og alle virker jo bare der og da. Selv kuren med mild cellegift begynner å virke dårligere nå enda han fremdeles går på det. så unner han virkelig å dra på den helsereisen![]()
Godt det har roet segEr bedre nå heldigvis.
Merke vet jeg hva vi skal ha,men det er jo likevel hundreåørten stk innen det merketFor mange typer/merker å velge mellom?
Helt klartDe som ikke liker det er rare![]()
Skulle aldri ha sagt detGodt det har roet seg![]()
Du har vel kaffen klarVi får nå se![]()
Klart vi har savnet degDa er jeg tilbake etter en "liten" trilletur.
Har dere savnet meg?
Ja da burde han absolutt dra når det har så bra effekt![]()
Ja det er virkelig en jungel der uteBlir koko av alle pc som finnes jeg. Godt det er litttid igjen før kb har bursdag
Savner deg alltid når du er borteDa er jeg tilbake etter en "liten" trilletur.
Har dere savnet meg?
Merke vet jeg hva vi skal ha,men det er jo likevel hundreåørten stk innen det merket
Mhm det er sikkert og visstJa det er virkelig en jungel der ute![]()
har prøvd denHar du prøvd pc-velgeren inne på komplett.no? Kan jo kanskje være verdt et forsøk![]()
Haha ...er den tilbake?!Skulle aldri ha sagt det
Når har han bursdag?Mhm det er sikkert og visst
Klart vi har savnet deg![]()
Så koselig.Savner deg alltid når du er borte
Hatt det fint?
Den er visst det ja, dessverreHaha ...er den tilbake?!![]()
I august, så det er litt over en mnd igjenNår har han bursdag?![]()