Skravletråd Juli.

Da fortjener dere det virkelig ja:D

:)

Hadde jeg ikke vært høygravid og "kalveklar" (haha), så hadde vi glatt reist på ferie litt sørover eller til sverige omså. om vi ikke får noe fint vær resten av sommeren, så får vi bare ta igjen sola til neste sommer. For DA vil vi reise litt :D

:)

Hadde jeg ikke vært høygravid og "kalveklar" (haha), så hadde vi glatt reist på ferie litt sørover eller til sverige omså. om vi ikke får noe fint vær resten av sommeren, så får vi bare ta igjen sola til neste sommer. For DA vil vi reise litt :D
Når har du termin da?:)
Kommer ikke sola til deg så må du reise til sola:P

Når har du termin da?:)
Kommer ikke sola til deg så må du reise til sola:P

Har termin 1 august :) Men blir planlagt ks en stund før ettersom hun ligger plutselig i sete og de ikke tar den type fødsler her :)

Ja, må nok det ;) Kunne egentlig tenkt meg en tur til varmere strøk allerede i des/januar. Samboer har psoriasis og kan få helsereise til gran canaria. Han hadde tenkt å ta en tur rundt januar og vi kan vel egentlig bli med dersom jeg betaler bare min egen reise ned dit. :)

Kan skjønne det :P Må sitte her og skravle da

aldri skravla så mye her inne som jeg har gjort bare de siste dagene. :p Blir nok endel av det. Men det gjør vel ikke så mye. Er jo så koselig å skravle her inne :)

Ja, det er helt knall ;)

Glad jeg valgte bort noen av de andre forumene helt i starten:p Har sett og hørt mye rart inne på flere av de andre, men her er det liksom "ordentlige" mennesker :) Herlig. :)

Back
Topp