Huff daFor et deprimerende vær ute! Rundt 5-6 grader, overskya, litt regn og bare skikkelig trist vær! Frister heller å ligge ute å sole seg som noen av dere tydeligvis gjør!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff daFor et deprimerende vær ute! Rundt 5-6 grader, overskya, litt regn og bare skikkelig trist vær! Frister heller å ligge ute å sole seg som noen av dere tydeligvis gjør!![]()
Ja det er jo typisk!De e så Tråkigt att de skulle blåse ner de var så fint ellers
Jøss, hvor i verden bor du? Her er det knallsol, men det blåser en del i dag.
Huff dahvor bor du??
Æsj da. Får håpe det går over snart da. Sånn er jeg med post også, bare MÅ hente denOppe i tromsHadde fint vær og sol igår, men stod opp til skikkelig "deppvær" idag
Og nå kom striregnet. Vurderer å droppe å gå i postkassa i dette væretMen venter jo på brev om keisersnittet jeg plutselig skal ha
så må vel mote meg opp
![]()
Uff så Tråkigt. Typiskt en bra dag me sol 1 uke surt væder.Oppe i tromsHadde fint vær og sol igår, men stod opp til skikkelig "deppvær" idag
Og nå kom striregnet. Vurderer å droppe å gå i postkassa i dette væretMen venter jo på brev om keisersnittet jeg plutselig skal ha
så må vel mote meg opp
![]()
Æsj da. Får håpe det går over snart da. Sånn er jeg med post også, bare MÅ hente den![]()
Uff så Tråkigt. Typiskt en bra dag me sol 1 uke surt væder.
Det var noen pauser det ja
Haha. Ingen som hadde merket om du gjorde detEr født nyskjerrig, så måå jo bare vite om det er kommet. Glemte å hente posten igår så det kan jo egentlig ha kommet da! kom på inatt at jeg hadde glemt det. Men tenkte det var teit å kle på seg og hente den halv fire på nattahahah.
Er visst meldt sånn her vær til over helga, så tviler på det går over.![]()
Godt å sove litt?Ja...nå har jeg sovet ca 1,5 time...og de holder på fremdeles der ute![]()
Det skjønner jeg godtJa, gleder meg![]()
De e så Tråkigt asså. Sko ønska sommaren var fin iallafallMhm. Veeldig typisk (og vanlig her). Meldt sånn her vær til over helga, så utsiktene er ikke akkurat god for godt utevær![]()
Det klarer du nok
Glasset de inn hele?
Haha. Ingen som hadde merket om du gjorde det![]()
Spørs om du ikke bør smøre deg med tålmodighet da, ja..
De e så Tråkigt asså. Sko ønska sommaren var fin iallafall![]()