Nope, det trenger hun ikkeHehe...er ikke alt hun trenger å arve sånn umiddelbart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope, det trenger hun ikkeHehe...er ikke alt hun trenger å arve sånn umiddelbart![]()
Det blir bra bramed ferie!Ja.. føles ikke helt ok. Men 1, 5 dag til 2 ukers ferie, det er helt ok. !
Flotte kunder? Va jobbar du med ?Det gjør jeg nok, bare flotte kunder på lista i daghar kort dag i dag. Kun 3 timer.
![]()
Haha ja det tror jeg nokHan er vel bare nysgjerrig på hva vi skravler om sikkert![]()
Jeg er snart ferdig utdannet frisørFlotte kunder? Va jobbar du med ?
Oh, yes! ☆Det blir bra bramed ferie!
Æsj vind er kjiptSol idag men fy søren vilken vind, allt flyger ju ute i Hagen. Kan ikkje sitta ute då.
Tror jeg ogsåHaha ja det tror jeg nok
for det er akkurat sånn han erTror jeg også![]()
Jøss, skulle nesten tro jeg kjente han da!!for det er akkurat sånn han er
Herlig! Jeg ogsåSitter på verandaen med bikini nå![]()
Litt mistenkelig i grunnJøss, skulle nesten tro jeg kjente han da!!![]()
Ja man må passe på når de soverHerlig! Jeg ogsåveslegutt sovnet og da benyttet jeg anledningen
Det virker sånn ja...Litt mistenkelig i grunn
Må detJa man må passe på når de sover![]()
De e så Tråkigt att de skulle blåse ner de var så fint ellersÆsj vind er kjipt
Diesellukt er heller ikke å anbefale...
Haha nei de kan eg førstå.Jeg er snart ferdig utdannet frisørikke alle kunder er like gøy
![]()
Jøss, hvor i verden bor du? Her er det knallsol, men det blåser en del i dag.For et deprimerende vær ute! Rundt 5-6 grader, overskya, litt regn og bare skikkelig trist vær! Frister heller å ligge ute å sole seg som noen av dere tydeligvis gjør!![]()
Nei det er det jo ikkeMå deter ikke mange muligheter ellers.