Det var noen pauser det jaNå var de nettopp borte i over 30 min..tidligere har de ihvertfall hatt 6-7 pauser..og de er tre mann som holder på. Og er enda ikke ferdig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var noen pauser det jaNå var de nettopp borte i over 30 min..tidligere har de ihvertfall hatt 6-7 pauser..og de er tre mann som holder på. Og er enda ikke ferdig![]()
Blir det rosa vogn nå da?Hei
Vært på oul og alt fint!!Mageboeren er ei jente<3<3<3
Lille Sølvi Elisabeth<3<3<3
Skjønner ikke hvem det varNoen har holdt på i hele natt!![]()
Hihi...ei sjenert lita frøkenJa, helt fantastisk<3Takktakk<3
Lå helt sammenkrøllet inni der og ville ikke vise seg så mye frem![]()
aha skjønner, det blir nok koseligGrillfest ikveldskal feire bursdag på forskudd
(halve familien reiser på ferie imorgen)
Ikke jeg hellerSkjønner ikke hvem det var
Nope, tror ikke det. Fornuften vinnerBlir det rosa vogn nå da?
Hihi...ei sjenert lita frøken![]()
Å ja stemmer det ja. Var jo hanIkke jeg hellerselvom jeg mistenker gubben din...
Å nei så kjedelig da.Sjal straks på jobb, den ene dagen det er sol i Trøndelag. *snurt*
Ble det brio happy altså?Nope, tror ikke det. Fornuften vinnerMen nettop bestilt meg en rååååsa vognpose. Ei jeg har bestilt av tidligere til guttungen og. Får i de fargene du vil og med navn. Alt etter ønske
![]()
Hehe...er ikke alt hun trenger å arve sånn umiddelbartHehe,gjerne like greit om hu ikke er like frimodig som meg![]()
Så kjiptSjal straks på jobb, den ene dagen det er sol i Trøndelag. *snurt*
Uff aå Tråkigt då. Får hoppas du får en fin dag på jobbSjal straks på jobb, den ene dagen det er sol i Trøndelag. *snurt*
Ja.. føles ikke helt ok. Men 1, 5 dag til 2 ukers ferie, det er helt ok. !Å nei så kjedelig da.
Han er vel bare nysgjerrig på hva vi skravler om sikkertÅ ja stemmer det ja. Var jo han
Ikke kjøpt den enda, men lagt av ut dagen i dag. De har åpent til 20.00. Kjører ut i ettermiddagBle det brio happy altså?
jeg vil ha lilla brio happy om jeg får flere
Det gjør jeg nok, bare flotte kunder på lista i dagUff aå Tråkigt då. Får hoppas du får en fon dag på jobb![]()