Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier du bare å komme innom seint?God kveldlitt tidligere på'n i dag
![]()
Samme her! Mini fikk på sommerpysj
Da må du handle mer!Savner iallfall is i frysen. Mannen og ungene har spist opp alle.![]()
Det kan jeg svare deg på med en gang! Nei man kan ikke sove i denne varmen, man kollapser og så våkner man opp helt ødelagt og med dundrende hodepine! Jeg savner vinter og kald luft om natta![]()
Flytt lenger nordJo jeg gjør det... jeg har ikke noe problemer med kulde, men jeg har aldri taklet varmen og syntes det er pyton hver sommer når det er varmt...
alle er vi midlertidige, men dyr er mer midlertidige familiemedlemmer enn mennesker sånn på generell basis, ettersom vi selv og ungene har mer enn 12-14 års forventet levetid. Og den hunden vi har har altså brukt opp 12 av disse 12-14 og har således 0-2 igjen. Derfor utsetter vi gulvbytte til hun ikke lenger skal lage hakk i det med klærene sine
Såpass jaNei, jeg sov til kl 12og etter det har jeg vasket klær, vært i butikken, skiftet på senger osv
![]()
Haha.. Her var det snakk om to bøtter. Var et bittelite basseng vi hadde kjøpt.Det skjønner jeg godtdet kunne frøkna gjort og, hadde det ikke hvert for at jeg ikke gidder å bære ut vannet
![]()
Blir varmt på soverommet daaBlir tropenatt inatt, gitt... Fremdeles over 20 grader her![]()
Jaa. Første gang i år for min delLenge siden det har vært så varmt![]()
Veldig flinkSåpass jaHar vært flink jente, da!
Heltklart derforHuff jaer nok derfor...
Håper jeg ogsåJaa, håper man får sove likevel![]()
Det blir det hvertfall herBlir varmt på soverommet daa![]()
Det er du helt sikkertHar ikke sagt jeg er nok spesielt god på det![]()
Haha, huff
Da er jeg spent på hvordan formen er imorgen tidlig![]()
Nåja. Lever da ennå etter ca hele livet oppå der. Så helt krise kan det ikke væreDet er du helt sikkert![]()