Ja det er sant![]()
Nei blir nok grilling
Åh, frister! Hadde vi bare hatt grill så hadde jeg nok levd på grillmat om sommeren
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er sant![]()
Nei blir nok grilling
Fiskekaker med grønnsakerHva er det til middag i dag folkens ?
Hatt en veldig fin dag.
U syns riktignok det er litt varmt
Det burde jo være et morsomt mål![]()
Åh, frister! Hadde vi bare hatt grill så hadde jeg nok levd på grillmat om sommeren![]()
Samme her![]()
Så braJuli er siste måned før lille kommer til verden, (termin 1 august). Mye ventetid hjemme regner jeg med, så skravlinga er jeg med på![]()
Her er jeg borte en liten stund og så skravler dere 8 sider :O Makan te skravling det er på dere da![]()
Snille søster, lillesøster må også fåD syns Pia også tror jeg. Men vi har gått lang tur, og nå ligger hun ute i skyggen med søstra sisøstra ga henne lollipopis, så da er d gjort!
![]()
Her er jeg borte en liten stund og så skravler dere 8 sider :O Makan te skravling det er på dere da![]()
Samboer maser om å kjøpe grill, og jeg er vel nesten på tur å bare si jamen vi har nesten ikke plass til sånt og vi er vel begge redd for at vi KUN griller da
Sunn kost i lengden altså. Haha
![]()
Snille søster, lillesøster må også få![]()
Her får vi bare ha gassgrill, og har egentlig ikke plass vi heller
Så hver gang vi skal grille, må vi gjøre det hos mamma![]()
Syns gassgrill er best, for da går d så fort å lage mat![]()
Var 20 sider for meg da jeg kom tilbake. På to tråder tilsammenHer er jeg borte en liten stund og så skravler dere 8 sider :O Makan te skravling det er på dere da![]()
Her får vi bare ha gassgrill, og har egentlig ikke plass vi heller
Så hver gang vi skal grille, må vi gjøre det hos mamma![]()
Frøkna fikk også smake tidlig av eldsten, og hadde ikke forundret meg om frøkna ga U etterhvert..Hehe ja. Hun syns litt synd på henne tror jeg, siden d er så varmt ute.
Mange som vil ha bilstol![]()
Ikke lov med kullgrill eller?Vi har så liten platt at da hadde vi måttet bare ha en liten kulegrill. Men det er nesten ikke plass til en sånn heller
![]()
Blir endel grilling om vi først drar til plassen der vi begge er fra, for der er min familie svært glad i grillings![]()