Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Det gjorde hunFikk hun jente?? Ikke fått med meg noe siden jeg ikke var her noe særlig igår.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde hunFikk hun jente?? Ikke fått med meg noe siden jeg ikke var her noe særlig igår.![]()
Kjøre om natta har vi ikke bedrevet noen gang, det er slitsomt nok å kjøre 7-8 timer på dagen, om vi ikke skal kjøre hele natta, det orker jeg ikke.Vi kjører hjem natt til søndag, så søndag kjøper vi middag hjemme.
Rekka vår er ikke borettslag da. Heldigvis! Det jeg syns er litt vanskelig er at man blir så veldig tett på naboer. Det er veldig koselig, men det har sine baksider også.Borettslag er noe dritt altså! Ihvertfall vårt!
Utrolig høy fellesgjeld!
Nei, nå skal det sovest! Powernap![]()
Hurra!Klart jeg kan sende til deg ogsåsvoosj....
Det har jeg lurt litt på og, er helt kake her jeg ligger på sofaen nå![]()
Årh! Jeg får det ikke til!!tror jeg bare står opp igjen..
Ååh...det er snadder![]()
Lasagne er digg ja! Moussaka er enda bedre![]()
Hun kom med en oppdatering her igåralt var bra og hun fikk ei jente!
I likeMoussaka! Med hvitløksbaguetter og salat!
Er det ikke typisk davet ikke om jeg klarer det jeg heller men skulle gjerne ha gjort det
![]()
Hehe...ja det er vel snart på tideHer i huset er d en til meg, en til mannen og en til eldste. Ganske snart må vel yngste få og![]()
Høres jo helt koko utHihihi! Når du sier d sånt høres d sært ut![]()
Æsj...da blir det verreEr alene med lillesøster og hun vil ikke duppe..!
Æsj...da blir det verre![]()
Høres jo helt koko ut![]()
Hehe...ja det er vel snart på tide![]()
I like![]()
Det var skikkelig godt!
Det har jeg aldri smakt.![]()
Rekka vår er ikke borettslag da. Heldigvis! Det jeg syns er litt vanskelig er at man blir så veldig tett på naboer. Det er veldig koselig, men det har sine baksider også.
Kjøre om natta har vi ikke bedrevet noen gang, det er slitsomt nok å kjøre 7-8 timer på dagen, om vi ikke skal kjøre hele natta, det orker jeg ikke.