Her blir det svinebiff og fløtegratinerte poteter![]()
Her ble det burger på grillenFiskekaker her i huset. Der da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her blir det svinebiff og fløtegratinerte poteter![]()
Her ble det burger på grillenFiskekaker her i huset. Der da?
Det og er knallgodt da!Her ble det burger på grillen![]()
Ja med cheddar ostDet og er knallgodt da!![]()
Hørtes veldig lurt ut![]()
Ja helt enig !Ja jeg synes det altså, bare synd sola dro sin vei![]()
Ja helt enig !
Så deiligNå har jeg og mannen montert dvdspilleren til snuppa i bilen, og pakka ferdug alle koffertene. Deilig å snart være heeeelt reiseklar![]()
Den er fortsatt herJa jeg synes det altså, bare synd sola dro sin vei![]()
Så deilig!Ja med cheddar ost![]()
Ja, nå nærmer det segSå deiligda er det like før!
Nei det får man virkelig si !Vi er ikke akkurat bortskjemt med sol denne sommeren![]()
Heldg du er a! Ikke mye til grillvær herHer ble det burger på grillen![]()
Hvor skal du?Nå har jeg og mannen montert dvdspilleren til snuppa i bilen, og pakka ferdug alle koffertene. Deilig å snart være heeeelt reiseklar![]()
Skal til SverigeHvor skal du?![]()
OkSkal til Sverige![]()
Ja, det skal viOkskal dere kjøre da eller?
Er visst litt fjern, så jo etterpå at du skrev at du hadde gjort klart i bilenJa, det skal viDrar i morgen tidlig etter frokost
![]()
Merker jeg er trøtt og sliten etter pakking og rydding de siste dagene jeg også,så etter snuppa er lagt, blir det sofaen på meg også!Makan så trøtt og sliten... Inntatt sofaen, hvor jeg mest sannsynlig skal holde meg resten av dagen. Hekle litt jeg da..![]()
Vi bor på Vestlandet,så er et stykkeEr visst litt fjern, så jo etterpå at du skrev at du hadde gjort klart i bilener det langt da eller?