Skravletråd Juli.

Dagen har vært et rent helvete. Heldigvis har jeg gode kolleger som holdt meg gående. Skulle jobbe fra 7 til 17. Halv åtte fikk jeg telefon fra kveldsvakta om at hun var sengeliggende. Med to reserver som var opptatt med flyttelass og familiebesøk var det bare ett alternativ igjen. Gitte måtte utvide vakta til 21 i stedet. 14 timer i stedet for 10 i dag. Minuttet senere ser jeg at yoghurtis-maskinen er lekk! Yoghurtis over alt. Bare å finne frem bøtte og mopp og vaske i vei. Heldigvis kunne den andre kveldsvakta komme litt tidligere slik at jeg fikk sneket meg unna og spist lunsj med gutta mine. Så, rett før vi skulle stenge var det full rulle på senteret med narkomane på handikap-toalettet som ruset seg, og full baluba. Vekteren, vi og sjefen på Coopen samarbeidet om å oppholde dem til politiet kom. Da jeg kom hjem hadd gullet sovnet :( Sov da jeg dro, sov da jeg kom hjem. Håper ikke det blir mange flere sånne dager i juli.

Huff da! D høres ikke ut som en god dag nei :( Vi får håpe at d ikke gjentar seg.

Back
Topp