Hva er det?Flere som ser på the whispers?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det?Flere som ser på the whispers?
Du var litt småsulten altså?Jeg er mett. Nettopp stappet i meg 8 brødskiver her
Er det tegn på at noe skjer snart? Fyller opp med mat liksomhaha
Når er minsten fremdeles veldig liten.D tror jeg så absolutt! Mannen er bare ikke helt enig enda![]()
Hvordan fikk du plass til det med stor mage??Jeg er mett. Nettopp stappet i meg 8 brødskiver her
Er det tegn på at noe skjer snart? Fyller opp med mat liksomhaha
Ganske sikker på at det går fint ja![]()
Jeg er så spentI dag har jeg faktisk merket litt flere kynnere da, så kanskje det skjer noe iløpet av helga?hihi
Flere som ser på the whispers?
Når er minsten fremdeles veldig liten.
Det kan fort snu
Det høres veldig bra ut.I dag har jeg faktisk merket litt flere kynnere da, så kanskje det skjer noe iløpet av helga?hihi
Var visst detDu var litt småsulten altså?![]()
![]()
Hyttetur høres koselig utNoen dager på hytta. Så kommer min søster.
Jepp, hvert innlegg er et skritt nærmere måletSelvfølgelig gjør jeg det, ett innlegg av gangen![]()
Vurderer å legge meg jeg også. Blir nok minst like travelt på jobb i morgenVar visst dethaha
Men nå er jeg mett, så da sovner jeg vel snart![]()
Vet ikkeHvordan fikk du plass til det med stor mage??
Æsj daEr ikke sikker på om jeg kan hjelpe deg til å få tiden til å gå i morgen, skal til bjørneparken
Kanskje mini har sunket ned i bekkenetVet ikkekanskje mini har flytta seg litt???
hehe
Jeg er ganske sikker på at noe skjer hos deg ganske snartI dag har jeg faktisk merket litt flere kynnere da, så kanskje det skjer noe iløpet av helga?hihi
Hurra, du er flink altsåJippi, bare 100 innlegg igjen![]()
Får skravlet litt da, er 2 timer kjøring hver vei..Æsj da
Men dere får det sikkert gøy!