Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skjønner jeg
Ikke noe som har skjedd enda altså ?![]()
God mulighet for det da![]()
![]()
Må satse på det nå. Eller du skal inn iløpet av morgendagen. Vi vil jo ikke gå på overtidHaha, fødehelg jahåper på det!
Må satse på det nå. Eller du skal inn iløpet av morgendagen. Vi vil jo ikke gå på overtid![]()
Ja det får vi håpe ;-)Lykke tilgår sikkert bra
Nei så kjipt :-(Nja, er ikke hast...men hadde funnet en jeg ville ha. Men så ble den solgt til noen andre...enda jeg sa jeg skulle kommme tilbake dagen etter![]()
Får satse på at det skjer noe daJa, det var jo planen.. Vil ikke gå lenge over heller![]()
Nei, overtid høres trasig ut
Vi får se![]()
Hun ble tre i begynnelsen av juni.Det blir nok spennende ja. Hvor gammel er hun?![]()
Hører dere til samme sykehus eller ?Må satse på det nå. Eller du skal inn iløpet av morgendagen. Vi vil jo ikke gå på overtid![]()
Hun bet en periode her og, men gav seg fort.Så spennende da, lykke til
Vi er snart der vi også fordi smokkene bare bites i stykker:/
Tenkte å vente til vi var hjemme fra syden igjen da![]()
Lego vinterdress, syns den så fin ut.70%?? Å så er jeg ikke hjemme
Hva slags dress?
Hun ble tre i begynnelsen av juni.
Vi har jobba fælt med å ikke ha smokk på dagtid, så ble overrasket over at det var så lett å få sendt de avgårde i dag.
Okei, her har bitingen vart en stund nå :/Hun bet en periode her og, men gav seg fort.
Vi tok det nå like greit før vi drar vi![]()
Får en uke på seg i det minste ;-)
Neida, er i hver vår ende av landet. Men hun har termin fredag og jeg søndagHører dere til samme sykehus eller ?![]()
Jaja får gå for denne gangenNei, men det bare ble sånn![]()
Får satse på at det skjer noe da![]()