Er vel akkurat det vi gjør![]()
Så..om jeg holder meg unna bv for mange timer, så tror dere jeg har havna på føden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel akkurat det vi gjør![]()
Vi kommer hvertfall diskutere muligheten for det ganske heftig og få veldig mange innleggSå..om jeg holder meg unna bv for mange timer, så tror dere jeg har havna på føden?hihi!
Selvfølgelig tror vi det!Så..om jeg holder meg unna bv for mange timer, så tror dere jeg har havna på føden?hihi!
Gjorde jeg også, men det var litt skremmende for det
Bra at du gleder deg. Min erfaring er god og derfor sier jeg at det ikke er noe å grue seg til![]()
Vi kommer hvertfall diskutere muligheten for det ganske heftig og få veldig mange innlegg![]()
Så..om jeg holder meg unna bv for mange timer, så tror dere jeg har havna på føden?hihi!
Utnytter alle situasjoner vi kan til å skravle littHahaha, ja dere kan jo tjene inn litt på det![]()
HeheFår se hvordan det arter seghaha
Det har du nok helt rett iSå..om jeg holder meg unna bv for mange timer, så tror dere jeg har havna på føden?hihi!
Utnytter alle situasjoner vi kan til å skravle litt![]()
Det har du nok helt rett i
Hehe
Misunner deg kjenner jeg. Selv om det var hardt, så var det helt spesielt. Gleder meg til neste gang
det er helt santAlt blir bare verre om man går og gruer seg til noe, så jeg ser ikke poenget med der![]()
Ja, det skal ikke så mye tilHehe! Kan lure dere godt da![]()
Må være snill med ossMoahahakan lure dere godt da... Neida
![]()