Aha, da skjønner jegSkulle kjøpe gjennom ei på jobben som er fra fillipinene. Hun har ei venninne som driver gullsmed der nede.
Var gulllenke, relativt bred med diamanter og en liten chanel logo![]()
Gøy å ha noe som ikke mange andre har da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, da skjønner jegSkulle kjøpe gjennom ei på jobben som er fra fillipinene. Hun har ei venninne som driver gullsmed der nede.
Var gulllenke, relativt bred med diamanter og en liten chanel logo![]()
Å joda mye som er bedre enn detKan jeg ikke skjønneingenting er bedre enn bearnaise med litt poteter i
![]()
Det smakte himmelsk. Og guttungen som er småspist spiste veldig myeOhh... Det har jeg lyst på.
Glem.... At vi ikke har rundstykker, slett ikke egg (sønn tåler ikke) og litt lite vanlig melk (mye soya og rismelk da, sønn er på melkefri diett også)
Det stemmerHit opp?
Må si meg enig derÅ joda mye som er bedre enn det
Ja, nettop! Det var bare rålekkertAha, da skjønner jeg
Gøy å ha noe som ikke mange andre har da![]()
Hihi, du får prøve på detJa, nettop! Det var bare rålekkert![]()
Må bare mase litt mer på mannen![]()
Må kjøpe når det er salg eller ønske til julJa, det er det!
Jeg går jo for bilstolpremie.
Vi må ha ny snart. Hun vokser seg ut av den hun har. Er jo så lang!
Og vi har 2 biler. Og mamma skal ha henne fra jan tom barnehage i aug. Så hun og må ha en.
Deeeet blir dyrt å kjøpe 3 stk!
Var ikke feil det neiDet hørtes fristende ut![]()
Skal dere kjøre?Det stemmer![]()
Veldig greit når det er tilbud jaMå kjøpe når det er salg eller ønske til jul
Kan du levere den tilbake?Den er her vel!!!![]()
Har akkurat spist korn her da, og tom for rundstykker ogsåVar ikke feil det nei![]()
Aldri godt å vite når det er lurt å kjøpe mtp pris. Om det kommer bedre tilbud senere eller eiMå kjøpe når det er salg eller ønske til jul
Vi kjøpte stol nr 2 i Sverige , beltestol kjøpte vi på salg på babyshopVeldig greit når det er tilbud ja
Vi kjøpte jo akkurat ny bilstol på 50 %![]()
Nå er det hvertfall masse salgAldri godt å vite når det er lurt å kjøpe mtp pris. Om det kommer bedre tilbud senere eller ei
Okei. Skal holde utkikk jeg også i forhold til stol nr 2. De koster jo en del.Vi kjøpte stol nr 2 i Sverige , beltespenne kjøpte vi på salg på babyshop
Teite autocorrect...Okei. Skal holde utkikk jeg også i forhold til stol nr 2. De koster jo en del.