Det blir koselig daDet er en gutt![]()
Har dere bestemt navn enda?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det blir koselig daDet er en gutt![]()
Synes det er vanskelig å se for seg jeg også. Det hadde nok gått, hvis situasjonen ble slik også![]()
Ordet trass har visst forresten gått ut på dato. Tror det heter selvstendighetskamp nåHer er midterste midt i 3 årstrassen...
Snakkes det om bil fremdeles...Jepp, om det ikke blir imorgen skal vi nok ha ny etterhvert uansett![]()
Jeg fant meg litt sjokoladeSitter og har lyst på noe godt, men aner ikke hva.
Noe så irriterende
Snakkes det om bil fremdeles...
Sitter og har lyst på noe godt, men aner ikke hva.
Noe så irriterende
Det gjør det nokSnakkes det om bil fremdeles...
Det blir koselig da
Har dere bestemt navn enda?
Greit å ha bestemt det daJavisst
Ja, navn ble bestemt en uke etter ultralyden![]()
Kjenner til den ja... Du får gå i skapet og lukte deg frem til noeSitter og har lyst på noe godt, men aner ikke hva.
Noe så irriterende
Vi er veldig fornøyd med stasjonsvogn i alle fall![]()
En banan er fremdeles en banen selv om du begynner å kalle den GulBøydFrukt....Ordet trass har visst forresten gått ut på dato. Tror det heter selvstendighetskamp nå![]()
Men like krevende er det uansett!
Nå er det meg, mannen syklerEr det deg eller mannen nå da?![]()
![]()
Høres innmari greit ut egentligDe to ukene er travle, men når han er hjemme så er han hjemme, så det er absolutt verdt det. Det er veldig deilig.Kan aldri tenke meg å ha han i en 8-16 jobb.
Har alltid lurt på hvordan det er
Er jo hjemme lenge om gangen da![]()
Skjønner den. Får de hva du finner denne gangen daHar alltid hatt lyst på det
Men var ingen å finne når jeg trengte en... Ble påkjørt og bilen vle kondemnert, så plutselig måtte man ha ny![]()
Trives han med det selv forrwsten?De to ukene er travle, men når han er hjemme så er han hjemme, så det er absolutt verdt det. Det er veldig deilig.Kan aldri tenke meg å ha han i en 8-16 jobb.
Det tror jeg ogsåDa tror jeg man seriøst fortrenger ting.![]()