Skravletråd Juli.

Jeg drikker minst 10 store glass til dagen, mosjonerer, drikker loppefrø, spiser kiwi, spiser svisker, lite melkeprodukter osv. Legen mente det bare var en svangerskapsplage jeg må leve med ;) men får altså prøve litt avføringsmiddel. Urter osv. Tørr jeg ikke prøve.
Det er jo en grusom plage å leve med:rolleyes:
Håper Lactulose setter fart på ting:)

De reiser nedover Sørlandet til neste marked og så kommer jeg etter på onsdag etter legetimen min... er det rart jeg er lei leger når jeg ser de flere ganger i uka?? :p
Det skjølnner jeg godt at du er.

32-5749.jpg
:Dnttåååå

De reiser nedover Sørlandet til neste marked og så kommer jeg etter på onsdag etter legetimen min... er det rart jeg er lei leger når jeg ser de flere ganger i uka?? :P
Flott at hun kan reise i forveien da:D
Skjønner veldig godt du er lei leger og sykehus:rolleyes:

Klokka flyr på kvelden:D

Det gjør det når jeg kaller eldstemann hjem fra en kompis etter halv åtte, får i ungene kveldsmat rundt åtte, på badet og inn i seng, lyset av 2101, men lillesøster våken og tørst, vil ha vann, vil ha pappa, får vann, pappa ikke hjemme, lover han kommer inn så snart han kommer, men det er over en halvtime til, ligg fint i senga. Hun sovnet litt før halv ti. Det er litt sent når vi skal være ute av huset ferdig med frokost og tannpuss og hundelufting og det som er klokka ni i morgen. I dag spiste vi frokost klokka ti...

Back
Topp