Orker ikke engasjere meg i noe annet enn baby og nært forestående fødsel her jeg nå. Men de rundt meg som prøver å kalle dattera mi for prinsesse skal få høre argumentene mine da [emoji28][emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Orker ikke engasjere meg i noe annet enn baby og nært forestående fødsel her jeg nå. Men de rundt meg som prøver å kalle dattera mi for prinsesse skal få høre argumentene mine da [emoji28][emoji28]
Enda morsommere daNope vanelig gå frem og tilbake klipper![]()
Så herlig [emoji171] Bra dere har kost dereGod morgen alle sammen. Var deilig å komme hjem igjen.
Forrige mandag ble en grusomt lang dag gitt. Båten som skullr gå 2015 fra Kr.Sand til Hirtshals blr utsatt mye og gikk ikke før 2245. Så vi var ikke fremme på Jambo feriepark før kl 0230 ca. De sovna siste 30 min før vi var fremme [emoji23]
Ellers har dagene vært fylt med Fårup sommerland (kjøpte ukeskort), Aalborg zoo, grilling, Bilka, restaurant, bading på Jambo og loppemarked. På kveldene ble det Catan spilling og kortspill
I går skulle jeg og unga hjem og båten skulle gå 10. Utsatt til 1025. Men det gikk fint. Verre med bølgene og minste jenta spydde hele veien hjem til Kr.SandEldste sov hele turen på båten. Så en superstressa mamma som egentlig blir båtsyk, var i full oppvask og trøstemodus med hu. Ett nederlandsk par satt ved oss og tror hu så jeg stressa litt. Doen og papir var ved andre siden. Så jeg løp en del kan en si. Og de hjalp meg litt. [emoji7] Hurra for snille folk. Minste likte de også.
Ellers var minste utslitt i bilen og sov helst fra Søgne og hjem resten. Så ble vel nærmere 3 t søvn på hu i bilen plutselig da.
Og hjem til mannen som savna oss veldig. Og vi han [emoji7] Men nå er det ferie på oss alle 4 her.
Æsj. Siste bildet er det jeg fant på loppemarked. Men kom visst på hodet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Han er i gid for lille gutten på 1.7 en hel time tar det å klippe gresset og han er trofast og går med [emoji14]Enda morsommere da![]()
Ja det var herlig. Noe vond enkelte dager. Men det gikk veldig greit. Utslått i går da [emoji23]Så herlig [emoji171] Bra dere har kost dere![]()
Håper det blir bedre snart da når medisinen er på plass igjen [emoji8]God dag alle [emoji173] Håper dere alle har en fin dag. Jeg er sliten. Og merker hvorfor medisinene er viktig frem til svar fra riksen. Vært tom i 2 dager (henter nå), og trykket øker visst på øynene. Høyre øye var helt tåkete i noen minutter i sta :O
Har ikke plass til noe større vi [emoji54] jaja liten leilighet og det går joHar en dunk med to rom, bare.. [emoji14]
Er ikke noe bedre vår.Har ikke plass til noe større vi [emoji54] jaja liten leilighet og det går jo![]()
Håper det går fortere fremover nå da så du forhåpentligvis snart blir bedre!Ja... De skal jo "prøve" Topimax også, men den har mye bivirkninger og ikke god effekt på trykket. Men tenker det er mer å slå i bordet med om den ikke virker mtp operasjon, ventetid osv.
Huff aldri greit det med å reise steder og reise hjem med barn, men det ser jo helt fantastisk ut da så vil tro dere koste dere kjempe mye [emoji16]God morgen alle sammen. Var deilig å komme hjem igjen.
Forrige mandag ble en grusomt lang dag gitt. Båten som skullr gå 2015 fra Kr.Sand til Hirtshals blr utsatt mye og gikk ikke før 2245. Så vi var ikke fremme på Jambo feriepark før kl 0230 ca. De sovna siste 30 min før vi var fremme [emoji23]
Ellers har dagene vært fylt med Fårup sommerland (kjøpte ukeskort), Aalborg zoo, grilling, Bilka, restaurant, bading på Jambo og loppemarked. På kveldene ble det Catan spilling og kortspill
I går skulle jeg og unga hjem og båten skulle gå 10. Utsatt til 1025. Men det gikk fint. Verre med bølgene og minste jenta spydde hele veien hjem til Kr.SandEldste sov hele turen på båten. Så en superstressa mamma som egentlig blir båtsyk, var i full oppvask og trøstemodus med hu. Ett nederlandsk par satt ved oss og tror hu så jeg stressa litt. Doen og papir var ved andre siden. Så jeg løp en del kan en si. Og de hjalp meg litt. [emoji7] Hurra for snille folk. Minste likte de også.
Ellers var minste utslitt i bilen og sov helst fra Søgne og hjem resten. Så ble vel nærmere 3 t søvn på hu i bilen plutselig da.
Og hjem til mannen som savna oss veldig. Og vi han [emoji7] Men nå er det ferie på oss alle 4 her.
Æsj. Siste bildet er det jeg fant på loppemarked. Men kom visst på hodet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huff det er ikke bra! Da er det ekstra viktig å ikke bli tom for dem [emoji54]God dag alle [emoji173] Håper dere alle har en fin dag. Jeg er sliten. Og merker hvorfor medisinene er viktig frem til svar fra riksen. Vært tom i 2 dager (henter nå), og trykket øker visst på øynene. Høyre øye var helt tåkete i noen minutter i sta :O
Reise er tull. Men alt annet er gullHuff aldri greit det med å reise steder og reise hjem med barn, men det ser jo helt fantastisk ut da så vil tro dere koste dere kjempe mye [emoji16]
Den var da ikke så ille den [emoji4]Er ikke noe bedre vår.
Har bare ikke sånn kjempemye skittentøy..![]()
Måtte kjøpe annen kurv som passet bak benken her, for ellers får vi ikke plass til stellebordet etterhvert. Skal dog bli et mareritt å hente klær opp derfra, men.. Da er i alle fall magen borte :SDen var da ikke så ille den [emoji4]
Drømmer om skap i fremtiden her da!
Ganske enig der ja. Gruer meg allerede litt til turen om litt over 2 uker, lander i Alexandria kl 2 på natta [emoji54]Reise er tull. Men alt annet er gullKoste oss masse. Heldigvis hatt for det meste godt vær også
![]()
Stellebordet har man bare for en periode uansett ihvertfall hvert min mantra i 9 mnd nå [emoji23]Måtte kjøpe annen kurv som passet bak benken her, for ellers får vi ikke plass til stellebordet etterhvert. Skal dog bli et mareritt å hente klær opp derfra, men.. Da er i alle fall magen borte :S
Jepp. Sant det. (eller, dette blir skrivebord etterhvert da).Stellebordet har man bare for en periode uansett ihvertfall hvert min mantra i 9 mnd nå [emoji23]
Grådig sent det gitt. Skjønner godt du gruer deg. Var der nede 0230 og nærmere kl 0300 før vi alle var i seng. Gikk ganske greit det da. Men nå er mine to større enn dine ogsåGanske enig der ja. Gruer meg allerede litt til turen om litt over 2 uker, lander i Alexandria kl 2 på natta [emoji54]