Irriterende.
Snuppa sovnet igjen. Og jeg ligger våken!
Det er typisk[emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Irriterende.
Snuppa sovnet igjen. Og jeg ligger våken!
Jada har vært detHyggelig daLagt meg selv. Bra dag?
Jenta i magen er fullbåren i dag! Nå kan hun faktisk komme når som helst [emoji7] og hun har lagt godt på seg siden sist vekstkontroll - da var hun -13,2% og nå på tirsdag var hun -8,2%. Det er ikke store forskjellen men for meg betyr det at det går rette veien. Gleder meg sånn til å ta fatt på denne nye tilværelsen at jeg har ikke ord [emoji7]
Det er det. Tar bare sånn tid å steke. Mannen steker fortere,hans er mer enn dobbelt så tykke, så slett ikke like mange
De har mye fintDer glemmer jeg alltid å sjekke[emoji12]
Desverre. Hevelsen har ikke trukket seg tilbake på medisiner.
Jupp fin dagHelt super[emoji1] ferie er herlig!
Du da?
Min bror og 2 barn ble medKb som hadde gjester?[emoji2]
Ja mye bedreFunker det bedre?[emoji1]
Hvis jeg skal lene meg på det som ble sagt for 2 uker siden, så er det overveiende stor sannsynlighet for at de opererer inn en shunt.Så kjipt å høre[emoji20] hva gjør du nå da?
De har mye fint
Boozt også
Jupp fin dag
Min bror og 2 barn ble med
Hvis jeg skal lene meg på det som ble sagt for 2 uker siden, så er det overveiende stor sannsynlighet for at de opererer inn en shunt.
Koselig å se deg[emoji1]
Hva skal du idag?
Antagelig, med tiden i allefall. Mange føler de får et nytt liv. Ca. halvparten trenger revisjon, men føler ikke jeg har så mye å tape sånn som det er nå egentlig.Og da er håpet stort for at du slipper plager?[emoji4]