Skravletråd JULI ❤

84006c65b0e8c8388d920bc3a4298cd6.jpg

Herlig vettu [emoji23]
Haha. Kjekt å få de unna, da!

Omg, disse kynnerene i dag...!

Det har jeg faktisk aldri smakt :P
Så spørs det jo litt på hva man lager..
Jeg elsker litt satay chicken, lakse/spekeskinkeruller, bacondadler og chorizo i butterdeig [emoji7][emoji7]

Blir dyrere om de dpr ryggproblemer;)
Får kjøpt det aller meste på tilbud så koster vel ikke så mye mer med kvalitet tror jeg
Njæ. Vet ikke, jeg. Bruker sjeldent mer enn type 300 på sko.. Vet ikke om de har så mye tilbud i den prisklassen - da kvalitet gjerne settes ned fra over tusen, til kanskje litt under..?
Heller vet jeg ikke hvilke merker som liksom er "ergonomiske", og hvordan de andre er verre..?

.. Også er det jo helst mest populært med blinkesko [emoji33]

Njæ. Vet ikke, jeg. Bruker sjeldent mer enn type 300 på sko.. Vet ikke om de har så mye tilbud i den prisklassen - da kvalitet gjerne settes ned fra over tusen, til kanskje litt under..?
Heller vet jeg ikke hvilke merker som liksom er "ergonomiske", og hvordan de andre er verre..?

.. Også er det jo helst mest populært med blinkesko [emoji33]
Blinkesko har min fått bwre engang ;) decer tunge
Tja fått mye gode sko på tilbud til 3-400 jeg. Verre nå når han er så stor men sjelden over 500 uansett

Blinkesko har min fått bwre engang ;) decer tunge
Tja fått mye gode sko på tilbud til 3-400 jeg. Verre nå når han er så stor men sjelden over 500 uansett
Hvilke sko er det som er bra, da? [emoji4]
Pleier oftest ikke kjøpe ting kun fordi det er et spesifikt merke, så.. Hva leter man egentlig etter?

Hvilke sko er det som er bra, da? [emoji4]
Pleier oftest ikke kjøpe ting kun fordi det er et spesifikt merke, så.. Hva leter man egentlig etter?
Kommer nok an på føttene
Swlv bruker hele familien for det meste kun nike og salomon

For mine føtter ig kb sine er god demping viktig

Kommer nok an på føttene
Swlv bruker hele familien for det meste kun nike og salomon

For mine føtter ig kb sine er god demping viktig
Men dere er kanskje aktive av dere..? Her er det liksom ikke noe høy aktivitet.. Det er ikke timer med løping i skoene hver dag..
Prøvde lese en artikkel på sko, men føler ikke jeg ble spesielt mye klokere [emoji28]
Ikke kjøpe sko med såle på tykkelse av en vaskeklut, liksom. Men det sier seg jo selv at det ikke er godt å gå i..

Back
Topp