>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Ja. Mamma kan absolutt ikke huske det. Lillesøster har hatt det og hu var jo skikkelig syk. Skulle tro man visste det da ja [emoji33]I alledager :O Det er litt skummelt da. Men bra du er henvist![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja. Mamma kan absolutt ikke huske det. Lillesøster har hatt det og hu var jo skikkelig syk. Skulle tro man visste det da ja [emoji33]I alledager :O Det er litt skummelt da. Men bra du er henvist![]()
Kan man ha det uten å vite det? [emoji54]Henvist til revmatalog i Haugesund nå da. Blodprøvene fra sist var fine. Hadde visst hatt kyssesyke uten å vite det da [emoji33]
Lykke tilGod morgenPlanen er få undulaten til dyrlegen. Æsj altså.
Hvprdan er formen?God morgen [emoji171]
Trenger ikke slite deg helt ut da [emoji13]Haha takk. Får vaske hus [emoji23] Slite meg helt ut så jeg sovner når jeg treffer puta der nede [emoji1]
Bra du er henvistHenvist til revmatalog i Haugesund nå da. Blodprøvene fra sist var fine. Hadde visst hatt kyssesyke uten å vite det da [emoji33]
Huff håper den snart normaliserer segGaaaah etter den celleprøven legen tok så har syklusen vært på bærtur..
Før var det i det minste 4 uker mellom hver gang...
Nå blir det bare kortere og kortere å så jeg som blir så dårlig
Venninna mi også hadde detJa. Mamma kan absolutt ikke huske det. Lillesøster har hatt det og hu var jo skikkelig syk. Skulle tro man visste det da ja [emoji33]
Håper jeg også men ser ikke sånn utHuff håper den snart normaliserer seg
Jeg har hvertfall det. Samme med vannkopper. Hatt begge uten å vite det. Blodprøver som har vist det leeeenge etterpå.Kan man ha det uten å vite det? [emoji54]
Ikke så ille mye mer å gjøre altså. Men liker p reise fra ryddig hus [emoji23]Trenger ikke slite deg helt ut da [emoji13]
Mhm veldigSå koselig da![]()
Ja. Så gjenstår det å se daBra du er henvist
Venninna mi også. Og fritatt fra gym i lange stunder også.Venninna mi også hadde det
Raste ned i vekt for hun klarte ikke å spise
Ja min ogsåVenninna mi også. Og fritatt fra gym i lange stunder også.
Utrolig hva de kan avdekke
Er det da. Er mye å huske gitt [emoji23]Har man husket alt nå da mon tro...det meste får vi evt kjøpt . Medsin viktig og med!
Mhm HeheEr det da. Er mye å huske gitt [emoji23]