Siden febVært sånn lenge? :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Siden febVært sånn lenge? :/
Fine de ogsåHadde ikke de gule i Oj sin størrelse, men blå
Hehe.. Jeg er ikke sånn veldig nøye.. Så lenge rødt ikke går med hvitt liksom... [emoji85]Rosa kan gå i lyst.
Men vi har såpass mye rosa, lilla og rødt (knall gul og oransje slenges også med) at det blir en egen maskin med det.
Store deler av året har vi lys og mørk ull også
Isj. Skjønner du er lei da..Siden feb
Tok lang tid før det ble undersøkt videre dessverr så ting tar tidIsj. Skjønner du er lei da..
Skjønner deg godt. Neste år får jeg vel ikke feriepenger så...Får vel feriepenger fra jobben jeg har hatt nå, for 6 mnd. Så, blir jo nok til å ta NOE ferie. Men blir ikke full ferie. Også må jeg se det litt an sånn sett.. Også er det vel det om jeg får noe jobb da.
*sukk*
Jaja.
Hvor fant du de og til hvor stor str gikk de?Fine de også
"Fort" gjort i norske helsevesenet, altså...Tok lang tid før det ble undersøkt videre dessverr så ting tar tid
35Hvor fant du de og til hvor stor str gikk de?![]()
Søren da. Kunne helst tenkt de til meg selv [emoji23] Var råfine ! Takk35
Stylepit
Norsk helsevesener i grunn en vits har jeg funnet ut"Fort" gjort i norske helsevesenet, altså...
Det er noe drit.. Hvis man da skal ta ferie så må man ta hensyn til hvor mange uker uten lønn man klarer seg påSkjønner deg godt. Neste år får jeg vel ikke feriepenger så...![]()
Mener det var 35 hvertfalSøren da. Kunne helst tenkt de til meg selv [emoji23] Var råfine ! Takk![]()
Lurt å spare opp litt hver mnd daDet er noe drit.. Hvis man da skal ta ferie så må man ta hensyn til hvor mange uker uten lønn man klarer seg på![]()
Er jo det. Er også ille når man først får hjelp - men ikke føler man kan stole helt på det offentlige - og føler man MÅ velge privat i tillegg.. (evt pga ventetider).Norsk helsevesener i grunn en vits har jeg funnet ut
Ja, men når vi uansett fyller både lys og rød så kan jeg like godt skille dem i stedet for å blande.Hehe.. Jeg er ikke sånn veldig nøye.. Så lenge rødt ikke går med hvitt liksom... [emoji85]
True. Jeg holder på å vaske min andre halve maskin for dagenJa, men når vi uansett fyller både lys og rød så kan jeg like godt skille dem i stedet for å blande.
Min tpk ikke hintetFoten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]![]()