Skravletråd JULI ❤

Rosa kan gå i lyst.

Men vi har såpass mye rosa, lilla og rødt (knall gul og oransje slenges også med) at det blir en egen maskin med det.

Store deler av året har vi lys og mørk ull også
Hehe.. Jeg er ikke sånn veldig nøye.. Så lenge rødt ikke går med hvitt liksom... [emoji85]

Får vel feriepenger fra jobben jeg har hatt nå, for 6 mnd. Så, blir jo nok til å ta NOE ferie. Men blir ikke full ferie. Også må jeg se det litt an sånn sett.. Også er det vel det om jeg får noe jobb da.
*sukk*
Jaja.
Skjønner deg godt. Neste år får jeg vel ikke feriepenger så... :(

Skjønner deg godt. Neste år får jeg vel ikke feriepenger så... :(
Det er noe drit.. Hvis man da skal ta ferie så må man ta hensyn til hvor mange uker uten lønn man klarer seg på :(

Norsk helsevesener i grunn en vits har jeg funnet ut
Er jo det. Er også ille når man først får hjelp - men ikke føler man kan stole helt på det offentlige - og føler man MÅ velge privat i tillegg.. (evt pga ventetider).

Hehe.. Jeg er ikke sånn veldig nøye.. Så lenge rødt ikke går med hvitt liksom... [emoji85]
Ja, men når vi uansett fyller både lys og rød så kan jeg like godt skille dem i stedet for å blande.

Ja, men når vi uansett fyller både lys og rød så kan jeg like godt skille dem i stedet for å blande.
True. Jeg holder på å vaske min andre halve maskin for dagen
Og nå er det ca tomt i kurven. (vel. Hurra for det i alle fall).

Foten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]
a7f87580cf9d500b948bbca6a726c256.jpg

Foten kuttet ut å virke skikkelig (isjias-greier tydeligvis) så jeg bare måtte sette meg.. Også sutret jeg bittelitt fordi jeg hadde en sykelig lyst på popcorn...
Også tok gubben hintet og ordnet litt for meg [emoji16][emoji16]
a7f87580cf9d500b948bbca6a726c256.jpg
Min tpk ikke hintet :(

Back
Topp