Skravletråd JULI ❤

Tidvis ja.

Eldste var vel 125 sist sommer eller noe sånn så ikke så ekstremt på ham, han vokser liksom ikke ut av klærene heller

Men mellomste fikk mye i 104 til vips det brått var kortbukser hele gjengen. Nå er det 110 også knappe og bruker mest 116. Men må strammes i livet da. For knapt 18 kilo på disse cm er liksom ganske smalt.

Men så har vi ei nabojente da som er like gammel. Eller. Halvannet mnd eldre, født i januar.

Som er over 130 cm lang.(moras utsagn ang ny sykkel. Måtte det. Fikk ikke styret og setet lenger opp, hun er jo over 130 cm) Da er jo ikke 115 så langt akkurat... Hun er altså lenger enn storebror her på 128,5.

Ungene kommer i ulike størrelser, ja

De vokser i rykk og napp og i ulikt tempo[emoji1]
Det er 18 måneder mellom mine to yngste, og de skiller nå kun 1 cm i høyde[emoji12]

Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...

mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til...... :P

Hehe, forventer å bli tatt igjen ja[emoji23]

Dagens to prosjekter.

Jeg fikk plommetre i bursdagsgave i fjor. Eller forfjor var det vel. Ble ikke kjøpt inn for det var utsolgt, og i fjor ble det glemt av.

I dag er det kjøpt inn så der skal i jorden :-)

Og yngste skal få ny bilstol. Dvs, det blir arvet bilstol som er ca 6 år gammel. Jeg er klar over at se ikke bør være mer enn fem nær de tas i bruk for ca 8 er vel grensen. Men hun skal bare ha den et år eller to til hun får maxway, bare velger dette, et fra besafe, som vi mener ungene hadde bedre sovestilling i, nå mens hun er lita.

Gitt at det går, romfrekk er den stolen. Men alt skal gå i en s max altså

Så koselig med plommetre da[emoji1]
Det vil jeg også ha!

Kompresjonsstrømpene på i dag. Vet ikke om jeg orker ta dem av igjen før ungen plopper ut [emoji85][emoji85]

De vokser i rykk og napp og i ulikt tempo[emoji1]
Det er 18 måneder mellom mine to yngste, og de skiller nå kun 1 cm i høyde[emoji12]
Rykk og napp ja, samt at de ender opp ulike tilslutt uansett :-)

Så koselig med plommetre da[emoji1]
Det vil jeg også ha!
Sto mellom det og moreller/søt kirsebær og det er trolig plass til det også så ikke utenkelig at det kommer et slikt også på sikt. Jeg velger typer som er selvpollinerende siden jeg ikke har plass til å ha to plommetrær og to morelletrær og er usikker på typen på de plommetrærene som finnes i nabolaget

Det ble Victoria plommetre i dag. Med to kart på som ungene håper skal bli plommer men jeg ser vel helst for meg at det er neste år og i årene videre som kommer at vi kan forvente noe særlig avkastning.

Det var jo fint at Hageland hadde medlemstilbud med 30% på frukttrær og busker i dag så da benyttet vi oss og fikk kjøpt det.

Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...

mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til...... :P
Vel selv er jeg 156 cm så det går nok fort [emoji23]

Håper han kommer snart
Satser på ila uka nå. Da er det OK. :)
Dessuten kommer tante neste helg, vært koselig om hun fikk hilse på. Ser henne bare noen få ganger i året, så..

Back
Topp