Åhh yummy . Hatt det samme i stedHeihei!
Jeg har noe godt i dag [emoji173]️
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åhh yummy . Hatt det samme i stedHeihei!
![]()
Åhh Hehe huff daHer begynte det å regne skikkelig med en gang vi gikk ut så jeg ihvertfall ble skikkelig våt på turen [emoji23]
Hehe, det var det daJa... jeg skulle nok passet på å vokse litt mer da jeg var yngre...![]()
Veldig digg.Åhh yummy . Hatt det samme i sted![]()
Ja. Fikk en powernap på to timer. Nå er vi strigla så pene. Ha en fin kveld alle. [emoji1]Uff da[emoji31] da må du nok duppe litt ja!
Mi er 11 år og var ca 155 nå [emoji23] 10 cm igjen før vi er like høye gitt [emoji33]Tror det ikke er så lenge til det skjer.
Min 10 åring er 146 cm som tror nok ikke det er mange årene igjen..
Er nok noem år til detDere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...
mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til......![]()
Høy hun faMi er 11 år og var ca 155 nå [emoji23] 10 cm igjen før vi er like høye gitt [emoji33]
Kos dereJa. Fikk en powernap på to timer. Nå er vi strigla så pene. Ha en fin kveld alle. [emoji1]
Min på 8 år i april i år er 9 cm høyere enn din... Men gutten her slekter på faren og oldefaren sin [emoji23]Da er din mellomste lang ja.
Mine er ikke de største i verden da han på snart ni og altså 128 cm får tidvis med seg klær og sko hjem son kompisen har vokst fra. Kompisen blir 8 i august og har vokst fra sko som er to nummer for store for min kar.
Hun på 6,5 har altså vokst en god del i år, men fortsatt ikke veldig lang da. Ja. Og veid til 17,9 i morges. Som i det minste er en halvkilo mer enn i vår.
Min 8-åring er bare 22 cm kortere enn meg [emoji23][emoji13]Dere som snakker høyde på barn... bare vent til de plutselig tar dere igjen - og vips rager over dere...
mvh mor til tre tenåringsgutter som alle har passert mine 162 cm og en god del til......![]()
Min 8-åring er bare 22 cm kortere enn meg [emoji23][emoji13]
Hihi, ja jeg skulle det [emoji23]Du skulle også ha passet på å vokse litt mer når du var yngre altså?![]()
Den kompisen jeg snakker om slekter nok på sin far. Som nok er 10+ cm lenger enn min mann.Min på 8 år i april i år er 9 cm høyere enn din... Men gutten her slekter på faren og oldefaren sin [emoji23]
Frøkna slekter på mine 159 cm [emoji23][emoji13]
Hola jenter![]()
Hva da?Nettshoppet litt jeg
Heihei!
![]()
Bilferie til Danmark og Tyskland![]()