Fått svar fra RonjaRSvarer deg snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fått svar fra RonjaRSvarer deg snart
Klem til degEr noe dritt[emoji20] spesielt når man får beskjed om at det ikke er noe å gjøre...
Det er grusomtHehe, passet det dårlig?![emoji23]
Ville bare bli ferdig der egentlig [emoji14]Haha, nei okay, da skjønner jeg [emoji2]
Åh, så trist [emoji171]Jeg er på jobb, siste dagen før ferie![emoji1]
I morgen drar vi til svigers så barna kan hilse på bestefar....kanskje for siste gang pga alvorlig sykdom[emoji20]
Oki visste hun det altsåFått svar fra RonjaR
Jeg jobber vel muligens egentlig 90% for å ha litt å flekse med. Men der er til uker mannen ikke ha ha pappaperm den dagen hun ikke har bhg...Jobber her igså men 6 t dager..
Har han blitt verre? [emoji853]Jeg er på jobb, siste dagen før ferie![emoji1]
I morgen drar vi til svigers så barna kan hilse på bestefar....kanskje for siste gang pga alvorlig sykdom[emoji20]
Haha! [emoji23]Er hundevakt i dag og tenkte at det blir jo koselig, da kan vi gå oss en lang tur og få litt trim........
Ikke det nei...
![]()
Uten melk og bare bittelitt jus var ikke det så aktuelt. Og ingen av dem skjærer brød egentlig. Vi pleier gjøre det med oppskjærsmaskin. Til jeg skar ledningen på den..
Satser på det [emoji4]
Veldig fornøyd med hele soverommet nå som du vel fikk en snap av med snuppa I senga si [emoji23]
Det er han
Ja hun gjør det. Vært veldig varmt i dag så er vel derfor hun ligger der som en pudding [emoji23]Haha! [emoji23]
Så ut som han koste seg fælt da [emoji28]
Nei men lite søvn i noen dager
Klem til deg
De spiste joghurt med havregrynAha, da håper jeg det ordnet seg allikevel[emoji2]
Det er grusomt