Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sovna og har hatt fult opp idag, deilig å endelig slappe av [emoji4]Sovna til slutt du også eller? Håper natta ble finBare vært å laga frokost. Nå sove igjen [emoji42] Hodet dundrer [emoji33]
God natt!Da var den slutt og jeg sier takk for i dag [emoji8] Sove godt![]()
Jeg er herSå når alle har lagt seg så kommer jeg da [emoji4]
Natta [emoji171]Da var den slutt og jeg sier takk for i dag [emoji8] Sove godt![]()
Natta [emoji171]Da var den slutt og jeg sier takk for i dag [emoji8] Sove godt![]()
Høres sånn ut ogHun liker sikkert å være jordmor, altså. Jeg bare synes hun virker helt inkompetent..
Uff.. Dårlig uansett. Skal IKKE ha henne neste gang..Høres sånn ut og
Nei det skjønner jeg!! Du skulle hatt hun jeg hadde. Mest fantastiske dama.Uff.. Dårlig uansett. Skal IKKE ha henne neste gang..
Hun jeg hadde sist var grei. Håpte egentlig på å få henne igjen, men.. Nei..Nei det skjønner jeg!! Du skulle hatt hun jeg hadde. Mest fantastiske dama.
Åh så kjipt at du ikke fikk samme! Vi har bare ei i kommunen, heldigvis sånn sett, siden hun er så ålreit.Hun jeg hadde sist var grei. Håpte egentlig på å få henne igjen, men.. Nei..
Jau. Menmen. Snart ferdig..!Åh så kjipt at du ikke fikk samme! Vi har bare ei i kommunen, heldigvis sånn sett, siden hun er så ålreit.
Ja snart plopper duJau. Menmen. Snart ferdig..!
så sant så sant....
Hørte ikke noe fra Riksen i dag.. Så må vel høre på SiV i morgen.
Kjempe. Skulle jo mer enn gjerne kjøpt mye mer også... Gått helt amok liksom...
Herlig! Gjør godt på samvittigheten sånt [emoji14]
Så god du er ! Burde burde tenker jeg...
Men du er god! [emoji123]
Nlir nok ikke så mye mer![]()
Isj dqJeg har fortsatt pulsHodet ble litt bedre etter smertestillende, men kvalm som et uvær... Lever på 2 knekkebrød i dag.