Den "rålekre"? Eller er det flere?Er så gøy når det kommer troll inn på forumet [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den "rålekre"? Eller er det flere?Er så gøy når det kommer troll inn på forumet [emoji14]
På god vei du da hvertfall! Ble lenge sløvong her nå gitt. Men under 5 min til episoden er slutt og jeg hører de leker så veldig nåJeg har nettopp lagt gutt nr 3[emoji1]
Herlig! Gjør godt på samvittigheten sånt [emoji14]Titter innom etter en treningsrunde[emoji1]
45 minutter og samvittigheten er gooood![emoji1]
Æsjæsjæsj! Vil ikke tenke på det en gang! [emoji33][emoji33]Wtf?!
Ikke OK. Selv ørepynt synes jeg er ok å vente med til de i det minste kan si ja/nei selv.. Men siden normen er at "alle jenter har hull i ørene", er ikke det på langt nær så ille som DET!!
Tar de intimpiercinger på dem og, fordi de bestemmer?! Nei fy faen...
De har ikke noe valg [emoji23][emoji23]Haha, samme her[emoji23] nå har han gitt opp!
Så god du er ! Burde burde tenker jeg...Titter innom etter en treningsrunde[emoji1]
45 minutter og samvittigheten er gooood![emoji1]
Folk er fæle..Æsjæsjæsj! Vil ikke tenke på det en gang! [emoji33][emoji33]
Horribelt syns jeg ! Hele greia.At det er mulig
En tullete mamma ja. Men at en "proff" utfører det???
Virkelig [emoji22]Folk er fæle..
Håper det jaHorribelt syns jeg ! Hele greia.
Men forsto det var fake mest sannsynlig. Så da håper jeg virkelig det
Altså. Selv om det er fake, så overrasker det ikke veldig. Folk er dumme. Og fæle..Virkelig [emoji22]
Helt sant.Altså. Selv om det er fake, så overrasker det ikke veldig. Folk er dumme. Og fæle..
Nlir nok ikke så mye merJaja, måneden er ung[emoji6]
Teit når alt bare føles helt.. Blæh.
Får håpe baby snart bestemmer seg for å komme ut [emoji173]️ Hjelper liksom ikke særlig med masse hormoner, og det å føle seg tung og lei i tillegg..

Håper dagen i morgen blir bedre for deg[emoji173]️

Uh. Godt da! [emoji23] Fort gjort med slike godsakerOi. Spist opp en hel crispo, jeg. Wops.
Forstår jeg godt [emoji28]Det stemmer![]()
Håper virkelig jeg åpasse over utålmodig nå
Ja, de hormonene kan virkelig få dagen til å rase![]()
Forstår jeg godt [emoji28]
Passe lei jeg og, men han får vente til mandag, da.
Jepp [emoji23]Uh. Godt da! [emoji23] Fort gjort med slike godsaker