Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ja, er det! [emoji14]Hahaha. Men det er sååååå godt å sove jo ! [emoji42]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det! [emoji14]Hahaha. Men det er sååååå godt å sove jo ! [emoji42]
Hei hei [emoji171] Hva gjør du i Oslo?Goddag
Siste timene ioslonå
Godt for deg det [emoji8]Ene ungen sto opp rundt 07. Jeg sto opp for 15 min siden. Og eldste vekka jeg nå. Var vel påtide etter 14 t søvn [emoji33]
Lige såHåper alle her får en strålende dag!!!![]()
Så ille i dag? [emoji22][emoji22] ♡♡♡♡Urgh. Skyt meg [emoji24][emoji24]
Bare det å ligge å sløve er godt også [emoji23]Ja, er det! [emoji14]
SKjer?Urgh. Skyt meg [emoji24][emoji24]
Jeg fikk ikle 14 altså. Men tror jeg fikk rundt 9. Eldste tok 14 [emoji14] Merker det er sommerferie på hu ja [emoji23]Godt for deg det [emoji8]
Jepp. Enda ikke stått opp....Bare det å ligge å sløve er godt også [emoji23]
Jaaa [emoji24] Orker ikke mer av det tullet her. Kjennes som kraniet mitt skal sprekke, og magesekken vrenger seg...Så ille i dag? [emoji22][emoji22] ♡♡♡♡
Skal sove litt [emoji171]Bare det å ligge å sløve er godt også [emoji23]
Dustehjerne, og dustemedisiner som gir dustemage. Bare så lei [emoji24] Mistet motet... Så vondt i hodet.SKjer?
9 er god det og [emoji171]Jeg fikk ikle 14 altså. Men tror jeg fikk rundt 9. Eldste tok 14 [emoji14] Merker det er sommerferie på hu ja [emoji23]
9 er mer enn godt for meg det også![]()
Haha ikke jeg heller [emoji14]Jepp. Enda ikke stått opp....
Måtte vekke gubben først. Jeg liker ikke stå opp først..!
Uffda.. Og ble verre av å legge seg, ble det ikke..? [emoji53]Dustehjerne, og dustemedisiner som gir dustemage. Bare så lei [emoji24] Mistet motet... Så vondt i hodet.
Så grusomt vondt daJaaa [emoji24] Orker ikke mer av det tullet her. Kjennes som kraniet mitt skal sprekke, og magesekken vrenger seg...
Håper du får sove godt [emoji8][emoji8]Skal sove litt [emoji171]
Vekdig. Er lenge siden jeg har hatt så mye. Helst vært mellom 3 og 6 [emoji42]9 er god det og [emoji171]
JoUffda.. Og ble verre av å legge seg, ble det ikke..? [emoji53]
Frustrerende...