Skravletråd JULI ❤

Ja det bør han da. Tar man en, tar man alle.

Nei. Syns det er ganske rart selv altså [emoji23] Skjønner ikke hvorfor en skal ha sitt eget navn på hele underarmen.

Mi mamma snakka om det. Så jeg bestilte bare time til hu og sa at enten tar hu den, eller jeg. Men hu måtte betale uansett. Noen år siden nå da. Men hu har en liten sommerfugl på ankelen nå da [emoji14]
Nettopp, kan ikke forskjellsbehandle dem.

Også over hele underarmen da [emoji23][emoji23][emoji23]

Hehe hva var reaksjonen hennes da?

Bor på så liten plass at alle kjenner alle [emoji23] For de som tar er de samme som gjør aller mest utav seg også her. Alle kjenner de. På godt og vonst gitt. Det er noe spesielt med de yngre mannfolka. De fra 25 år ca er det visst kult for. Skjønner det ikke gitt.

Heldigvis fulgte ikke mannen den trenden [emoji23]
Mannen min vet jeg hadde snakket om at jeg hadde lyst til å tatovere meg i årevis, men måtte finne noe som betydde noe for meg først. Jeg var egentlig ferdig med barn etter andremann, men for sikkerhetsskyld lot jeg bunden stå åpne sånn i tilfelle.

Etter jeg hadde gjort det, ble manner tidvis litt "rar".
Til slutt kom det fram at han var redd jeg forventet at han skulle gjøre det samme, han har overhode ingen lyst på tatovering.
Personlig syns jeg det var litt rart, jeg gjør det jeg ønsker med min kropp når det kommer til utsmykning.
Forventer mannen gjør det samme (dersom man ser bort fra penis-stang, det får han IKKE lov til :P ikke det at han hadde gjort det i utgangspunktet heller, da). Har han ikke lyst på, tar han ikke.

Universitets utdannelse selvom det "bare" er bachelor [emoji6]
Du er søt da [emoji4]

Og I kristendommen er jo alkohol tillat bare man ikke blir full så det rødvins glasset bil jeg tro ikke gjør så mye sånn sett [emoji6]

Nei karriere skal absolutt ikke være et hinder for hvem man er [emoji4]
Og snart blir det en høyskole utdanning også, blir student igjen fra høsten av :)

I går var det Syn, og i dag er det deg....
Hva er det med dere jenter som gjør at dere roter bort sengen hele tiden og må finne den igjen hver kveld. [emoji14]

Nei, nå er den oppbrukt, sorry, kunne ikke dy meg :P
[emoji23][emoji23][emoji23] mannen stjal den og det er senger overalt her nå [emoji6]

God morgen [emoji4]

Vel, blir jo ikke arbeid DER uansett. Hadde virkelig ønsket meg en fast stilling å komme tilbake til..

Menmen. Trenger heldigvis ikke tenke på arbeid på en stund. Permisjon til april straks.

Da satser vi på at du finner noe annet[emoji4]

Back
Topp