>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Hahaha så typisk da [emoji23][emoji23]Stepappa var visst reist på hytta når vi skulle besøke [emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha så typisk da [emoji23][emoji23]Stepappa var visst reist på hytta når vi skulle besøke [emoji28]
Veldig også [emoji23] Men har hatt litt avtaler i dag uansett. Ikke like lett daSer at det er en roligere dag her inne i dag [emoji14] slet seg helt ut i går kanskje![]()
Haha.. Han var visst ikke hjemme.. [emoji14]Håper dere har hatt en fin feiring[emoji1]
De kan bli litt gretne da ja [emoji23]Ja, også litt andre prioriteringer evt [emoji14]
Kan prioritere vekk mann og barn LITT, i blant, men ikke hver dag [emoji28]
HahaJa er detNå måtte vi se Grusomme meg fordi bamsen ønska det [emoji23]
Veldig [emoji14]Hahaha så typisk da [emoji23][emoji23]
Jepp. [emoji14]De kan bli litt gretne da ja [emoji23]
Uff så kjedelig da og trist ikke minst ! [emoji22] Kjedelig når de sier en ting, mens gjør noe annet... Stor klem [emoji8]Jeg ble litt lei meg, egentlig.
Fikk mail i stad om at stillingen var besatt, nå i stad. Den.. "min" stilling. Jobbet der som vikar i to år nå, og de hadde alle sagt at de ønsket meg der videre. Så, jeg håpte i alle fall på et lite vink før mailen og evt en slags.. avslutning der.. :/
Hehe, sånn blir det bare noen ganger! Syns uansett vi var flinke som klare måletVeldig også [emoji23] Men har hatt litt avtaler i dag uansett. Ikke like lett da![]()
KjempeSå bra det gikk kjapt og greit[emoji1]
Mamma glimter til innimellom [emoji23][emoji7]Heldige barn[emoji1]
Ja, veldig. Jeg hadde jo ventet det, siden jeg ikke hørte noe, men... Likevel..Uff så kjedelig da og trist ikke minst ! [emoji22] Kjedelig når de sier en ting, mens gjør noe annet... Stor klem [emoji8]
Langt å kjøre da?Veldig [emoji14]
Jeg også sånn sett haha. [emoji14]Jepp. [emoji14]
Det syns jeg også ! Vi sto jammen på !Hehe, sånn blir det bare noen ganger! Syns uansett vi var flinke som klare målet![]()
Jaa! Fikk nesten dårlig samvittighet de gangene jeg ikke skrev noe, hahaDet syns jeg også ! Vi sto jammen på !
Ikke et minutt engang, opp til dem. Men tar en halvtime + dyyyyr bomstasjon å kjøre til hytta. [emoji14]Langt å kjøre da?
Fremdeles surt uansettJa, veldig. Jeg hadde jo ventet det, siden jeg ikke hørte noe, men... Likevel..
Ja, ikke noe hyggelig. Hadde det bare vært en random stilling jeg fikk avslag på hadde det vært greit. Men var litt vondt når det på en måte var det som har vært "min" stilling..Fremdeles surt uansett![]()