Haha! GenialtHaha. Etter fødselen; "bare sy litt du, så sjekker jeg BV i mens"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha! GenialtHaha. Etter fødselen; "bare sy litt du, så sjekker jeg BV i mens"
Vel. Har flere andre så! Men tror jeg skal kjøpe flere.. Etter amming.[emoji85][emoji23] greit å få investert i ny? [emoji5][emoji56]
Sliten jeg ogsåMåtte bare få henta lader og brus. Og do [emoji42]
Nettopp [emoji4]Ja alt teller Jo[emoji6]
Påfyll er viktig. Sikla på brus i 3 timer jo [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] det var nok lurt.
Tror jeg nok hu erSå bra [emoji4] satser på at tamara er stolt av oss imorgen
Ja umulig Elmer'sGreit det, egentlig. I alle fall om man skal prøve komme litt ajour..
Åja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Snart til enden her.Å gå inn til lekene [emoji23]
Hm.. Ikke her. Opplevd flere ganger at den kun knekker.Skjedd en gang her også. Var vondt!
Som regel stikker den spilen ut liksom [emoji14]
[emoji23][emoji23][emoji23] du er søt daPåfyll er viktig. Sikla på brus i 3 timer jo [emoji23]
Fort gjort [emoji23]Haha. Startet ny episode for 10 min siden.. Blir nok en til [emoji85]
Det vil være best for henne sånn som vi har kjempet i dag!Tror jeg nok hu er![]()
Jeg og. Er her!Jupp. Jeg holder ut![]()
Ikke rart det [emoji8]Sliten jeg også
Her også, må snart finne sengaÅja [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23] Snart til enden her.
De er grusomme !Hm.. Ikke her. Opplevd flere ganger at den kun knekker.
Verre når spilen stikker ut. Da jeg var type 15, kjøpte jeg noe bher der spilene poppet ut en etter en. Ignorerte det litt, så.. Tror faktisk jeg har milde arr etter spilegnag..
Uff [emoji23] [emoji23]Haha! Genialt![]()
[emoji23][emoji8][emoji8][emoji8][emoji23][emoji23][emoji23] du er søt da
Elmes?Ja umulig Elmer's
Søke greia slutter å si ifra ved 500 så funnet ut at jeg har ca 700-800 innlegg idag [emoji54]Ikke rart det [emoji8]