Do er lov [emoji6]Må det. Men jeg skal snart på do [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Do er lov [emoji6]Må det. Men jeg skal snart på do [emoji23]
Veldig også[emoji23]
Upraktisk når man skal taste
Må ikke glemme sånt [emoji6]Det får jo. Glemmer sånt jeg [emoji23]
Og alle innlegg er viktige!Iallefall blitt noen innlegg [emoji6]
Neida. Bare knakk midt på. Merkelig. [emoji14] plutselig bare, og.Hva? Er det mulig. Den stakk deg ikke eller?
Veldig imponert av dagens innsats altså!10 322 nå ! [emoji1]
Hva da? Dory slo inn litt her [emoji22]Rekker du det?
Huff, ligger alltid bak, jegHåper ikke for da spammer jeg plutselig. /kvarter bak
Sove godt ! Godt jobba [emoji123]Jippi [emoji2] Vi klarte det [emoji2] God natt [emoji4]
Gjorde for det meste det jeg ogsåJa, leser kun det som er quotet til meg, eller folk har skrevet utenom [emoji14]
Hehe..
JaOg sikkert i boks nå [emoji6]
Det digger vi [emoji16]10181 innlegg på 2354 oppdateringa !
Går det bra?Jupp [emoji16] tok sprinkelsenga inn dit o søndag [emoji4]
Skal holde på mer ja. Episoden er ikke slutt før om en til [emoji23][emoji23][emoji23]Måtte litt [emoji14] men 13 min nå. Tempoet roer seg vel og... Men bør holde på selv om klokka er over 00
Haha. Etter fødselen; "bare sy litt du, så sjekker jeg BV i mens"Jaa. Så kan vi heie på deg!
Måtte bare få henta lader og brus. Og do [emoji42]Godt å høre, alltid redd for hvilke tall tamara har nemlig
Mange sanger på hjernen [emoji7]We are the champions [emoji16]
Våkner hun lett?Jeg forsøker men sliter med å få den tett på ansiktet. Veldig flink selv på dagen, men vil ikke på natta. Får prøve mer.
Freeedag. Sa jeg i morgen? :SHåper jordmor tar et skikkelig mål i morgen og sender deg inn om det er lite vekst på magen [emoji171]
Lurt. God natt!Ja, eller det [emoji5] men nå, er det mat og så litt søvn [emoji4]