Iallefall blitt noen innlegg [emoji6]Og det setter ihvertfall jeg veldig pris på [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Iallefall blitt noen innlegg [emoji6]Og det setter ihvertfall jeg veldig pris på [emoji4]
Ja, eller gravidbobla [emoji23]Får skylde på lavt blodsukker [emoji23]
Får du ikke lurt maska på ansiktet?
Jeg har klart det her.
Hostet og tett frøken her og... Hadde bok for lite klær på i går da det var regn og vind...
Bllr nok det da [emoji4]Sendte kontaktskjema, regner med det blir i orden.![]()
Håper jordmor tar et skikkelig mål i morgen og sender deg inn om det er lite vekst på magen [emoji171]Hun var stor, så nei. Kom bare tidlig.
Men sett at jeg også har vært innom ørten ganger pga lite liv og vært BEKYMRET for det, så..
Jeg synes ikke magen vokser særlig nå. Men kan være fordi den er lav, rett og slett. Måler ikke sf hjemme liksom.
We are the champions [emoji16]9988 av 10000 tatt !
Ja, eller gravidbobla [emoji23]
Ja, leser kun det som er quotet til meg, eller folk har skrevet utenom [emoji14]Ja man må bare svare det man kan og ikke lese nå [emoji6]
Gikk bra men litt merkerAuuuuuuu! Håper det gikk bra.
12. Og 10 sider.23 her nå [emoji13]
Hva skjer??Vet det dessverre altfor godt! Men n vi risikerer mye nå bare fordi de er idioter
Den knakk bare. Ikke stakk ut. Tunge pupper nå, eller noe...? [emoji33]Au da. Hater når det skjer !
Hahah, [emoji23][emoji23][emoji23]Bh spilen min KNAKK bare i stad :S
Godt er detJa, kan ihvertfall skravle uansett
Puppene tunge, eller bhen for gammel? [emoji23] både og?Såpass ja [emoji85]
Fantastiske ! Og jeg har fått tissa og funnet pepsi max [emoji23]Yoho, så flinke vi er
Hurraaaaa!!! Får holde det gående litt til, for Tamaras tall...10181 innlegg på 2354 oppdateringa !
Hahaha [emoji23]De passer ikke lengre så må først få de på da [emoji23][emoji23][emoji23]
Teite hmJa normalt sett så!